Gamle overskrifter i BT / EB?? Anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Hey piger!

er der nogle der kan hjælpe mig med at gå tilbage i tiden??

Er vd at lave en lille skrap bog, så skulle gerne ha fat i en avis/nogle overskrifter fra den dag Lisa blev født!!

Jeg kan bare ik helt gennemskue at gå tilbage i tiden, på hjemmesiderne!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

AnneP

Tilmeldt skriver:

Hey piger!

er der nogle der kan hjælpe mig med at gå tilbage i tiden??

Er vd at lave en lille skrap bog, så skulle gerne ha fat i en avis/nogle overskrifter fra den dag Lisa blev født!!

Jeg kan bare ik helt gennemskue at gå tilbage i tiden, på hjemmesiderne!?

Stine og Lisa.

Jeg mener man kan kontakte dem og få en udgave tilsendt, for et mindre beløb!

Anmeld

19. november 2010

Tanja84

Kan desværre ikke hjælpe med hvordan du finder gamle overskrifter frem, men ville lige sige at det da bare er en SUPER sød og smart ide

Uden at vide det, vil jeg dog tro at man sikkert sagtens kan tage kontakt til de forskellige aviser, der enten kan sende en gammel udgave eller maile nogen links. har før skulle burg en gammel artikkel, hvor de kunne maile den uden problemer og omkostninger.

Du må meget gerne opdaterer indlægget, hvis du finder svar på dit spørgsmål, da jeg da godt kunne tænke mig at stjæle ideen  

Anmeld

19. november 2010

Tanja84 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe med hvordan du finder gamle overskrifter frem, men ville lige sige at det da bare er en SUPER sød og smart ide

Uden at vide det, vil jeg dog tro at man sikkert sagtens kan tage kontakt til de forskellige aviser, der enten kan sende en gammel udgave eller maile nogen links. har før skulle burg en gammel artikkel, hvor de kunne maile den uden problemer og omkostninger.

Du må meget gerne opdaterer indlægget, hvis du finder svar på dit spørgsmål, da jeg da godt kunne tænke mig at stjæle ideen  

Hehe... Jamen , det skal jeg nok!

Skal lige se vild med dance, så skriver jeg til EB!

Stine og Lisa.

Anmeld

20. november 2010

roenlund

du må meget gerne skrive hvis du finder ud af noget da jeg står med samme "problem"

Anmeld

13. januar 2011

Så har jeg fået svar fra Ekstra Bladet:

Kære Stine Brix
Du kan bestille en avis hos din lokale forhandler - det koster bare avisens pris, der er ikke ekstra omkostninger.
Forhandleren bestiller avisen - og efter en dag eller to - har de den til dig.
Du skal dog ikke vente alt for længe - aviserne findes kun på lager 1 år tilbage i tiden.

Med venlig hilsen
EKSTRA BLADET

Det var jo dejligt nemt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.