gode råd søges - intet sker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2010

kiwi82

Hej

Jeg er ny her inde. Jeg har prøvet at finde svar på mit spørgsmål, men kan ikke finde et svar så jeg prøver lige her

Jeg er 28 år og har et ønske om at blive gravid. Jeg har kendt min kæreste i 3 år og vi er meget ovnklare.

Jeg stoppede med p-piller i april 2010, og har kun haft min mens 2 gange siden da. Senest d. 9. september. Jeg har taget p-piller siden jeg var 15 år.

Er der nogle som har prøvet dette, eller ved hvad jeg kan gøre for at min mens bliver mere regelmæssig. Jeg ville jo helt have den helt udebliver så der kan være gevinst på babykontoen. Jeg ved godt det tit og ofte kræver en potion tålmodighed, før man kan blive gravid, men som mange andre i min situation kan det være svært.

Hilsen Kiwi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Kløver

kiwi82 skriver:

Hej

Jeg er ny her inde. Jeg har prøvet at finde svar på mit spørgsmål, men kan ikke finde et svar så jeg prøver lige her

Jeg er 28 år og har et ønske om at blive gravid. Jeg har kendt min kæreste i 3 år og vi er meget ovnklare.

Jeg stoppede med p-piller i april 2010, og har kun haft min mens 2 gange siden da. Senest d. 9. september. Jeg har taget p-piller siden jeg var 15 år.

Er der nogle som har prøvet dette, eller ved hvad jeg kan gøre for at min mens bliver mere regelmæssig. Jeg ville jo helt have den helt udebliver så der kan være gevinst på babykontoen. Jeg ved godt det tit og ofte kræver en potion tålmodighed, før man kan blive gravid, men som mange andre i min situation kan det være svært.

Hilsen Kiwi

hmm har prøvet noget lignende, min mens har altid være regelmæssig, men startede i teenageårene på p-piller og har været det indtil PB gik igang. Da jeg stoppede, ændrede min mens sig pludsleig til at ligge fast hver 6 uge, og undrede mig en del, da p-pillerne gerne skulle være ude af kroppen efter 3 mdr, så man kan godt forvente lidt rod indtil da, og vist også op til ½ år efter p-pille stop. Men det viste sig i mit tilfælde at jeg har pcos...

ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, men hvis det bliver ved, kan du jo snakke med lægen om det, de kan tage test for at se, om homonbalance osv er normale

Anmeld

19. november 2010

Snefnug1984

Jeg stoppede med mine p-piller maj 2009 og fik så min mens et par gange men med større og større mellemrum og til sidst fik jeg den slet ikke i et helt år, så jeg gik til læge - Diagnose PCOS.

Nu er det jo "kun" 7 mdr. siden du smed dine piller, så lægen vil nok sige til dig, at du lige skal vente og se tiden an, da der godt kan gå op til et års tiden inden kroppen er sig selv igen efter p-piller. Ellers må du en tur til lægen og få målt dine hormontal..

Anmeld

19. november 2010

mulle-musen86

SolsikkeBlomst skriver:

Jeg stoppede med mine p-piller maj 2009 og fik så min mens et par gange men med større og større mellemrum og til sidst fik jeg den slet ikke i et helt år, så jeg gik til læge - Diagnose PCOS.

Nu er det jo "kun" 7 mdr. siden du smed dine piller, så lægen vil nok sige til dig, at du lige skal vente og se tiden an, da der godt kan gå op til et års tiden inden kroppen er sig selv igen efter p-piller. Ellers må du en tur til lægen og få målt dine hormontal..

ditto her.. PCOS. er lige blevet henvist til Herlev... har prøvet at lave baby i 2 år snart uden resultat...

Good luck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.