kiwi82 skriver:
Hej
Jeg er ny her inde. Jeg har prøvet at finde svar på mit spørgsmål, men kan ikke finde et svar så jeg prøver lige her
Jeg er 28 år og har et ønske om at blive gravid. Jeg har kendt min kæreste i 3 år og vi er meget ovnklare.
Jeg stoppede med p-piller i april 2010, og har kun haft min mens 2 gange siden da. Senest d. 9. september. Jeg har taget p-piller siden jeg var 15 år.
Er der nogle som har prøvet dette, eller ved hvad jeg kan gøre for at min mens bliver mere regelmæssig. Jeg ville jo helt have den helt udebliver så der kan være gevinst på babykontoen. Jeg ved godt det tit og ofte kræver en potion tålmodighed, før man kan blive gravid, men som mange andre i min situation kan det være svært.
Hilsen Kiwi
hmm har prøvet noget lignende, min mens har altid være regelmæssig, men startede i teenageårene på p-piller og har været det indtil PB gik igang. Da jeg stoppede, ændrede min mens sig pludsleig til at ligge fast hver 6 uge, og undrede mig en del, da p-pillerne gerne skulle være ude af kroppen efter 3 mdr, så man kan godt forvente lidt rod indtil da, og vist også op til ½ år efter p-pille stop. Men det viste sig i mit tilfælde at jeg har pcos...
ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, men hvis det bliver ved, kan du jo snakke med lægen om det, de kan tage test for at se, om homonbalance osv er normale 
Anmeld