Hjemvendt fra sidste lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2010

CA

Så har jeg været til sidste lægebesøg og baby har det bare rigtig godt! Så skønt! Jeg elsker at høre det lille hjerte slå Hun sagde at hun troede moderkagen havde flyttet sig, så jeg er lidt mere rolig nu og glæder mig bare til 3. scanning så jeg kan få det bekræftet. 

Hun vejede mig, og ih hvor jeg dog hader den vægt!! - nu +17 kg

Og hendes kommentar var: "Ja der blir noget at arbejde med bagefter" Jeg har en meget hård og ærlig læge, men det er jo også godt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

piadas

Carina87 skriver:

Så har jeg været til sidste lægebesøg og baby har det bare rigtig godt! Så skønt! Jeg elsker at høre det lille hjerte slå Hun sagde at hun troede moderkagen havde flyttet sig, så jeg er lidt mere rolig nu og glæder mig bare til 3. scanning så jeg kan få det bekræftet. 

Hun vejede mig, og ih hvor jeg dog hader den vægt!! - nu +17 kg

Og hendes kommentar var: "Ja der blir noget at arbejde med bagefter" Jeg har en meget hård og ærlig læge, men det er jo også godt nok

Dejligt!  Vildt at vi er ved at være så langt, at sidste lægebesøg er overstået (mit er så ikke endnu, men det nærmer sig).

Uh, jeg glæder mig til de første fødselsberetninger begynder at strømme ind!

Jeg har det lige som dig - kan heller ikke få nok at at høre det lille hjerte. Det skulle være enhver gravids ret at få udleveret en doptone til hjemmebrug!

Hvilken uge er du i nu?

Anmeld

19. november 2010

CA

piadas skriver:

Dejligt!  Vildt at vi er ved at være så langt, at sidste lægebesøg er overstået (mit er så ikke endnu, men det nærmer sig).

Uh, jeg glæder mig til de første fødselsberetninger begynder at strømme ind!

Jeg har det lige som dig - kan heller ikke få nok at at høre det lille hjerte. Det skulle være enhver gravids ret at få udleveret en doptone til hjemmebrug!

Hvilken uge er du i nu?

Ja, en doptone kunne være cool at have herhjemme. Ku også godt tænke mig at Martin kunne høre det. 

Jeg er lige gået ind i uge 33 i dag. Hvad med dig?

Anmeld

19. november 2010

piadas

Carina87 skriver:

Ja, en doptone kunne være cool at have herhjemme. Ku også godt tænke mig at Martin kunne høre det. 

Jeg er lige gået ind i uge 33 i dag. Hvad med dig?

Sidst jeg var til jordemoder holdt jeg min mobiltlf. hen til doptonen, så jeg kunne optage lyden!  Det virkede faktisk rigtig godt, så kunne min mand nemlig høre lyden, da jeg kom hjem! Det er så dejligt livsbekræftende! Så det kunne du måske gøre næste gang, du skal til jdm.?

Jeg er "kun" 29+3, så jeg er lidt bagud!

Anmeld

19. november 2010

CA

piadas skriver:

Sidst jeg var til jordemoder holdt jeg min mobiltlf. hen til doptonen, så jeg kunne optage lyden!  Det virkede faktisk rigtig godt, så kunne min mand nemlig høre lyden, da jeg kom hjem! Det er så dejligt livsbekræftende! Så det kunne du måske gøre næste gang, du skal til jdm.?

Jeg er "kun" 29+3, så jeg er lidt bagud!

Genialt! Det må jeg gøre næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.