Anbefal noget træningstøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. november 2010

M&F&C

Jeg er så småt gået igang med at smide kilo i motionscenteret .... og kunne derfor rigtig godt tænke mig noget lækkert træningstøj. Og nu står julen jo for døren - så var det jo oplagt at ønske sig noget i julegave

Så kan i anbefale et mærke?

Bukserne må gerne være lidt tætsiddende med lidt høj talje (uden at lave camel toe &nbsp - og så skal de helst stoppe lige under knæet. Tænker lidt måske, sådan nogen lidt gamache-agtige nogen? Og toppen/t-shirten må gerne være lidt lang i det, og sidde lidt til - men ikke sådan en model der klistre til kroppen - det må blive når jeg er blevet en lille lækkerbuks med færre kilo på sidebenene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

M&F&C

Ikke en eneste?

Anmeld

19. november 2010

june1987

jeg ville gå i sports master der har de masser,

jeg selv træner i løse bukser sådan nogen joggings bukser.

og i en top eller thsirt der er tætsiddende det der kaster rundt er ikke mig. når jeg skal lave så mange ting hvor maven kan komme frem hvis tøjet ikke sidder.

så købte jeg sko til 800 kr og de er suPer.

Anmeld

19. november 2010

Cris

Jeg ville sige, at den bedste er den der sidder bedst på dig    hvis du få en gavekort er det meget bedre, så kan du prøve alt, hvad de har i butikken... Når jeg skal have trænings tøj bruger jeg mange timer og tager alt med i prøverummet!

Anmeld

19. november 2010

june1987

man kan ane det lidt her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg vil ønske mig gavekort til en sportsforretning hvis jeg var dig!

Herhjemme er vi rigtig glade for NIKE... Det sidder godt og mister ikke formen! og vi har MEGET sportstøj Men det er jo forskelligt fra person til person hvad man føler der sidder godt

Anmeld

19. november 2010

LotteN

jeg ville helt sikkert anbefale dig purelime hvis vi snakker træningstøj - det er virkelig lækker kvalitet de laver

http://www.purelime.com/

Anmeld

19. november 2010

M&F&C

june1987 skriver:

jeg ville gå i sports master der har de masser,

jeg selv træner i løse bukser sådan nogen joggings bukser.

og i en top eller thsirt der er tætsiddende det der kaster rundt er ikke mig. når jeg skal lave så mange ting hvor maven kan komme frem hvis tøjet ikke sidder.

så købte jeg sko til 800 kr og de er suPer.

Jeg har rigtig meget løst træningstøj, fra dengang jeg spillede håndbold ...... men synes det er lidt træls at lave øvelser og sådan noget i Og tænker at noget lidt mere tætsiddende der passer mig fuldstændig, vil følge min krop mere og ikke besværliggøre nogen af øvelserne

Anmeld

19. november 2010

M&F&C

LotteN skriver:

jeg ville helt sikkert anbefale dig purelime hvis vi snakker træningstøj - det er virkelig lækker kvalitet de laver

http://www.purelime.com/

Tak - lækker hjemmeside Det gav lidt inspiration .....

Kan godt lide at de har træningstoppe der ligner lidt pænere t-shirts

Anmeld

19. november 2010

LotteN

Malene&Frederikke skriver:

Tak - lækker hjemmeside Det gav lidt inspiration .....

Kan godt lide at de har træningstoppe der ligner lidt pænere t-shirts

jeg kan varmt anbefale deres hipster, dem bruger jeg både til løb og når jeg spiller floorball. det er virkelig behagelige at have på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.