Drøm vs. virkelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Lielbardis

Sidder og kigger ud af vinduet, havde meget svært ved at komme op, og har derfor taget en pjække dag, men jeg ved ikke hvor længe jeg holder til det her.

Jeg vågnede i morges og opdagede at jeg min drøm desværre ikke var virkelighed. I min drøm havde min kæreste og jeg den smukkeste lille baby pige. Hun var det dejligste og smukkeste jeg nogensinde har set. Min mor var i vores lejlighed, da vi kom hjem med hende den lille, min mor havde sørges for alt. seng, klapvogn, barnevogn, puslebord og alle de ting der nu engang skal bruges. Vi var en stor lykkelig familie.

da jeg opdagede at virkeligheden var en anden, kunne jeg bare mærke tårerne løbe ned af mine kinder..

Det skal lige siges at kæresten og jeg har prøvet at blive gravide siden slutningen af juni 2010, efter p-pillestoppet havde jeg mens 3 gange i Juli måned, 1 gang i August, og så har jeg ikke set noget til mens siden.

Tester og tester, men altid negativ. men lægen vil ikke gøre noget før der er gået et halvt år, da det kan være p-pillerne der ødelægger det hele.

Samtiig føler jeg ikke at jeg kan fortælle min kæreste om mine frustrationer, eller det kan jeg godt, får bare ikke noget ud af det.

Jeg ved at han glæder sig til jeg bliver gravid, men føler alligevel at jeg står lidt alene med sorgen over at der intet sker..

- ved godt at dette indlæg blev lidt langt, men trængte bare til at komme ud med nogle ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

L.J.L

Lielbardis skriver:

Sidder og kigger ud af vinduet, havde meget svært ved at komme op, og har derfor taget en pjække dag, men jeg ved ikke hvor længe jeg holder til det her.

Jeg vågnede i morges og opdagede at jeg min drøm desværre ikke var virkelighed. I min drøm havde min kæreste og jeg den smukkeste lille baby pige. Hun var det dejligste og smukkeste jeg nogensinde har set. Min mor var i vores lejlighed, da vi kom hjem med hende den lille, min mor havde sørges for alt. seng, klapvogn, barnevogn, puslebord og alle de ting der nu engang skal bruges. Vi var en stor lykkelig familie.

da jeg opdagede at virkeligheden var en anden, kunne jeg bare mærke tårerne løbe ned af mine kinder..

Det skal lige siges at kæresten og jeg har prøvet at blive gravide siden slutningen af juni 2010, efter p-pillestoppet havde jeg mens 3 gange i Juli måned, 1 gang i August, og så har jeg ikke set noget til mens siden.

Tester og tester, men altid negativ. men lægen vil ikke gøre noget før der er gået et halvt år, da det kan være p-pillerne der ødelægger det hele.

Samtiig føler jeg ikke at jeg kan fortælle min kæreste om mine frustrationer, eller det kan jeg godt, får bare ikke noget ud af det.

Jeg ved at han glæder sig til jeg bliver gravid, men føler alligevel at jeg står lidt alene med sorgen over at der intet sker..

- ved godt at dette indlæg blev lidt langt, men trængte bare til at komme ud med nogle ting.

Vi prøvede i over et år før jeg blev gravid. Og min menstruation var også helt tosset og uregelmæssig. Min krop kunne ikke helt finde ud af det efter stop på P-piller. Tog jeg ved ikke hvor mange tests og blev lige skuffet hver gang den viste negativ.

Men bare tro på det kommer en dag. Nogle er bare lidt længere tid om det end andre. I har kun prøvet i 5 mdr. og man plejer at sige at kroppen er ca. et år om at justere sig efter P-pille stop. Så du må ikke miste modet!

Kram til dig, det skal nok lykkes er jeg sikker på

Anmeld

19. november 2010

mortilflere

1) 1½ år 

2) 11½ mdr

3)8 mdr (fik hjælp)

4) 6 mdr .

Du har "kun" ventet  5 mdr , dette er normalt >:<

Prøv at tænke på noget andet ved det er svært men prøv

Anmeld

19. november 2010

Lielbardis

Tak begge to. Jeg er godt klar over at der kun er gået 5 mrd. men det er bare super lang tid når man nu virkelig virkelig gerne vil det her. Og mine drømme gør det ikke lettere..

- plus at min veninde og hendes kæreste nu også har besluttet sig for at smide p-pillerne, og trods frygten for at lyde som verdens dårligste veninde, så håber jeg at det lykkedes for os før dem, eller bare det ikke sker for dem før os. Kan simpelthen ikke bære tanken om det.. Jeg elsker min venind utrolig højt, hun har været der for mig fra første dag jeg mødte hende, måske også derfor det  ville være endnu sværrere for mig..

Anmeld

19. november 2010

kiwi82

Hej

Står i somme situation, så jeg kan så udemærket følge dig i dine tanker.

Jeg tror det kan være en god ide at snakke med din kæreste om dine frustrationer. Jeg havde gået med mine frustrationer længe inden jeg fortalte gemalen om alle mine tanker- Han var meget overrasket over jeg havde gået og tænkt de ting, og ville hellere end gerne snakke og hører om det. Det løfter også lidt vægt fra mine skuldre, og det er dejligt at mærke at han støtter.

En gang i mellem kunne det være dejligt at mænd var tankelæsere, men det har jeg efterhånden lært at det nok ikke sker

Anmeld

19. november 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en krammer

Jeg ved, hvor svær ventetiden er (vi har prøvet MEGET længe og er nu endt i behandling). Men tror, at vi bliver nødt til at tro på det: Ønskebarnet skal nok komme!!

Lisbeth

Anmeld

19. november 2010

Snefnug1984

Dét at du drømmer om en baby, har desværre ikke så meget med ønsket om en baby at gøre. Jeg drømte også meget om dette i en periode og søgte faglig viden om det og dét at drømme om en baby betyder som oftest, at der sker forandringer i dit liv i øjeblikket. Det kan være alt lige fra nyt job, en flytning, dét at skulle træffe en stor beslutning osv. Det har derfor ikke nødvendigvis noget at gøre med, at I forsøger at blive gravid, desværre

Anmeld

20. november 2010

Lielbardis

SolsikkeBlomst skriver:

Dét at du drømmer om en baby, har desværre ikke så meget med ønsket om en baby at gøre. Jeg drømte også meget om dette i en periode og søgte faglig viden om det og dét at drømme om en baby betyder som oftest, at der sker forandringer i dit liv i øjeblikket. Det kan være alt lige fra nyt job, en flytning, dét at skulle træffe en stor beslutning osv. Det har derfor ikke nødvendigvis noget at gøre med, at I forsøger at blive gravid, desværre

Jeg synes bestemt at det er spændende at det rent faktisk betyder de ting det gør, for vi er i gang med at finde ud af at flytte tilbage til sjælland, finde os et hus og sådan..

Men selvom det ikke har noget at gøre med at få en baby, så gør det mig ikke mindre ulykkelig, når jeg vågner..

Anmeld

20. november 2010

Lielbardis

kiwi82 skriver:

Hej

Står i somme situation, så jeg kan så udemærket følge dig i dine tanker.

Jeg tror det kan være en god ide at snakke med din kæreste om dine frustrationer. Jeg havde gået med mine frustrationer længe inden jeg fortalte gemalen om alle mine tanker- Han var meget overrasket over jeg havde gået og tænkt de ting, og ville hellere end gerne snakke og hører om det. Det løfter også lidt vægt fra mine skuldre, og det er dejligt at mærke at han støtter.

En gang i mellem kunne det være dejligt at mænd var tankelæsere, men det har jeg efterhånden lært at det nok ikke sker

Det er sjovt at du nævner det, for jeg tog faktisk snakken med ham idag, da vi var ude og gå en god tur i parken med vuffen. Han kunne godt forstå mig, da jeg sagde det, men det var ikke noget han havde tænkt på. Så det er bare super.

Men ja, det ville nu være rart hvis hankønnet kunne læse vores tanker, men ligesom dig har jeg efterhånden også lært, at det nok er for meget at håbe på.

Anmeld

21. november 2010

Snefnug1984

Lielbardis skriver:

Jeg synes bestemt at det er spændende at det rent faktisk betyder de ting det gør, for vi er i gang med at finde ud af at flytte tilbage til sjælland, finde os et hus og sådan..

Men selvom det ikke har noget at gøre med at få en baby, så gør det mig ikke mindre ulykkelig, når jeg vågner..

Nej det forstår jeg godt. Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.