Sidder og kigger ud af vinduet, havde meget svært ved at komme op, og har derfor taget en pjække dag, men jeg ved ikke hvor længe jeg holder til det her.
Jeg vågnede i morges og opdagede at jeg min drøm desværre ikke var virkelighed. I min drøm havde min kæreste og jeg den smukkeste lille baby pige. Hun var det dejligste og smukkeste jeg nogensinde har set. Min mor var i vores lejlighed, da vi kom hjem med hende den lille, min mor havde sørges for alt. seng, klapvogn, barnevogn, puslebord og alle de ting der nu engang skal bruges. Vi var en stor lykkelig familie.
da jeg opdagede at virkeligheden var en anden, kunne jeg bare mærke tårerne løbe ned af mine kinder..
Det skal lige siges at kæresten og jeg har prøvet at blive gravide siden slutningen af juni 2010, efter p-pillestoppet havde jeg mens 3 gange i Juli måned, 1 gang i August, og så har jeg ikke set noget til mens siden.
Tester og tester, men altid negativ. men lægen vil ikke gøre noget før der er gået et halvt år, da det kan være p-pillerne der ødelægger det hele.
Samtiig føler jeg ikke at jeg kan fortælle min kæreste om mine frustrationer, eller det kan jeg godt, får bare ikke noget ud af det.
Jeg ved at han glæder sig til jeg bliver gravid, men føler alligevel at jeg står lidt alene med sorgen over at der intet sker..
- ved godt at dette indlæg blev lidt langt, men trængte bare til at komme ud med nogle ting.

Anmeld