Ondt i maven ved graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2010

heisamig

Heej...

Jeg har endnu et spørgsmål, som jeg håber, at I vil hjælpe mig med...

Jeg har den seneste uge haft det underligt - jeg har haft ondt i maven, følt mig oppustet og egentlig haft det som om at kvalmen kunne komme hvert øjeblik det skulle være. Nu er mit spørsmål - er der andre der har prøvet ondt i maven i begyndelsen af graviditeten???

Jeg har mest læst det som en snurren i maven - hmmm???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

heisamig

Slet ingen der har prøvet lignende??? Glemte at nævne at mine bryster som dobbelt så store som de plejer (ej okay, se billedet....)og MEGA hårde og ømme..

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Har du prøvet at tage en test?

Anmeld

19. november 2010

heisamig

Det gør jeg om en uge, hvis mens ikke er kommet endnu

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Okay Tænker nemlig det godt kan være graviditet, men hvis det er noget du gerne vil rigtig meget og spekulere meget på kan det jo også have indflydelse... men  for den er der, hvis det er noget du ønsker

Anmeld

19. november 2010

heisamig

Tak For jo, ønsker det rigtig meget - håber virkelig ikke det spiller ind. Det er faktisk også derfor, at jeg helst ikke vil gå og teste hele tiden... Bliver helt ør af det og tænker og tænker... Prøver at lade være, men det er svært.. Og når man alligevel tænker så meget, så man skriver et indlæg herinde, kan det nok være godt det samme alligevel

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Hehe ja men det lyder da positivt det du skriver med tegnene så men tror også det er fornuftigt at vente til du har forventet mens. håber på det bedste, og held og lykke

Anmeld

19. november 2010

stine_olesen

jeg ved lige hvordan du har det. vil også rigtig gerne være gravid, og tror jeg har symtomerne for det men testen er altid negativ og en uge efter kommer mensen.. det er vildt fustrende så jeg prøver nu og sige dete r bare din fantasi det er bare din fantasi, vent en uge mere... Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

19. november 2010

Maja88

altså jeg kunne sagtens også have det sådan lige op til mens.

Anmeld

21. november 2010

heisamig

Tusind tak for supporten - puuh det er altså hårdt... Hvad lang tid har I været igang???

Ja, problemet er også, at jeg også tit har det alla-det-her op til mens, men plejer seriøst ikke at have så ømme bryster så man ikke kan røre dem uden jeg piver... Men det kan jo være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.