mullesmith???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Halbschön

Mor til Liva skriver:

Mener bestemt hun skrev i hendes sidste indlæg inden fødslen at hun ville skrive herinde når hun kom hjem fra sygehuset

Ja, det gjorde hun vist også.. Det er da også bare fordi at det er så super spændende det hele, at vi er så nysgerrige... Jeg var da heller ikke selv på baby.dk før nogle dage efter, men havde sendt en sms til en der opdaterede herinde..

Så, jeg synes da det er okay at man venter i spænding, det kan jeg ikke se der er noget galt i!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Malene84

R&N skriver:

Ja, det gjorde hun vist også.. Det er da også bare fordi at det er så super spændende det hele, at vi er så nysgerrige... Jeg var da heller ikke selv på baby.dk før nogle dage efter, men havde sendt en sms til en der opdaterede herinde..

Så, jeg synes da det er okay at man venter i spænding, det kan jeg ikke se der er noget galt i!

hmmm tror I egentlig der er noget galt? kan se hun var online igår... lidt underligt at hun ikke skriver, når nu hun kan se hvor meget folk er interesseret

Anmeld

22. november 2010

Becks

Malene84 skriver:

hmmm tror I egentlig der er noget galt? kan se hun var online igår... lidt underligt at hun ikke skriver, når nu hun kan se hvor meget folk er interesseret

Ja, den undrede jeg mig også lidt over... 

Uh, håber ikke der er noget galt 

Anmeld

22. november 2010

Low

Jeg håber virkelig at alt er som det skal være !

Anmeld

22. november 2010

Malene84

Low skriver:

Jeg håber virkelig at alt er som det skal være !

Ja præcis!!! Uden at male fanden på væggen... så virker det sgu en smule underligt. Hun ville helt sikkert opdage at der er indlæg til/om hende - OG der er sikkert breve i hendes indbakke!!! Og man kommer vel ikke på baby efter så mange dage, for bare at gå ind og ud igen?

Anmeld

22. november 2010

Low

Malene84 skriver:

Ja præcis!!! Uden at male fanden på væggen... så virker det sgu en smule underligt. Hun ville helt sikkert opdage at der er indlæg til/om hende - OG der er sikkert breve i hendes indbakke!!! Og man kommer vel ikke på baby efter så mange dage, for bare at gå ind og ud igen?

Ja... måske har hun problemer med mobilen/computeren. Håber kun at det er det >:<, hvert fald ikke noget alvorligt.

Anmeld

22. november 2010

Becks

Malene84 skriver:

Jeg må give jer ret i, at det hele lyder en smule mærkeligt...

Netop fordi hun ved, hvor mange vi er der fulgt med i det hele og mavsen.. Og det bekymre mig ærlig talt at hun var online igår, og ikke har skrevet en lille update med, det gik fint, alle har det godt, skriver når jeg har mere overskud..

MULLESMITH??? Er alt oki?

Anmeld

22. november 2010

Malene84

Tutter skriver:

Jeg må give jer ret i, at det hele lyder en smule mærkeligt...

Netop fordi hun ved, hvor mange vi er der fulgt med i det hele og mavsen.. Og det bekymre mig ærlig talt at hun var online igår, og ikke har skrevet en lille update med, det gik fint, alle har det godt, skriver når jeg har mere overskud..

MULLESMITH??? Er alt oki?

Anmeld

22. november 2010

Bare mig..

Malene84 skriver:

Ja, det undrede faktisk også mig.. Jeg så det nemlig igår, og tænkte, at det da var en smule mærkeligt at hun ikke bare lige havde skrevet "vi har det alle fint.." Bare et eller andet, det ligner da i hvertfald ikke hende ikke at skrive noget.. Og når hun nu var på..

Håber, som det er med min telefon, at det bare er fordi telefonen ikke kan skrive, men godt kan være på, og at der ikke er noget "alvorligt" med hende eller de små...

Anmeld

22. november 2010

Bare mig..

LouiseNielsen skriver:

Ej oki slap nu lige af...

Drengene kom til verden torsdag. Og hvor mange slæber lige computer med på sygehuset når man lige er blevet forældre?? Fordi man tænker.... Jeg skal da lige opdatere på baby. Det er trods alt bare en internet side, og mon ikke hun har mere travlt med at nyde hendes drenge end hun har med at få jer opdateret lige nu...

I skal nok få jeres opdatering og billeder når hun er hjemme igen og klar.....

Kram

Men hun var på igår, så hun har da i hvertfald været nær et eller andet der kan gå på, og så kan man da godt undres lidt!? Og så er det hele jo bare SÅ spændende.. Og om ikke andet, er det også rart at der er nogen der spørg til en efter sådan en omgang.. Det synes jeg i hvertfald det var med mig, at der var nogen der "ventede" på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.