Fragtfri børnetøjssider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har været rigtig glad for Kids-world, der har fri fragt uanset beløb man køber for. Men synes jeg godt kunne bruge nogle lidt andre mærker at vælge mellem også, så er der nogen her, der kender andre børnetøjssider med fri fragt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

twinboys

cmks2007 skriver:

Jeg har været rigtig glad for Kids-world, der har fri fragt uanset beløb man køber for. Men synes jeg godt kunne bruge nogle lidt andre mærker at vælge mellem også, så er der nogen her, der kender andre børnetøjssider med fri fragt?

Mange kører faktisk med fri fragt hvis man køber for så og så meget... Jeg får ALTID fri fragt.... Ups handler også meget og så gange 2

Anmeld

18. november 2010

qp

twinboys skriver:

Mange kører faktisk med fri fragt hvis man køber for så og så meget... Jeg får ALTID fri fragt.... Ups handler også meget og så gange 2

Jeg synes nu også jeg handler meget online men den fri fragt er jeg vidst gået i glip af...

Anmeld

18. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør

Det ved jeg godt Men jeg er sådan en rigtig besværlig shopper, der ofte kun køber 1, 2 eller 3 ting ad gangen (pga. økonomi, mangel på mine størrelser eller "forkert" sammensætning af mærker), så det er sjældent jeg rammer loftet.

Jeg så for laaaang tid siden en liste, hvor der var flere fragtfri sider, men kan ikke huske dem - og aner heller ikke om de stadig eksistere.

Anmeld

18. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
qp skriver:

Jeg synes nu også jeg handler meget online men den fri fragt er jeg vidst gået i glip af...

Det er oftest hvis man handler for mere end 500-600 kr, at fragten så er fri.

Kids-world har dog altid fri fragt, men de mangler nogle af mine yndlingsmærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.