Åh nej ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Louisiana

Ox. skriver:

Så har jeg snakket med hende ..

Da han kom ud, havde han navlestrengen rundt om halsen meget stramt 2 gange, og de mener han 'sov ind' i løbet af dagen igår i hendes mave ..

Hvor er det dog forfærdeligt... Min dybeste medfølelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

twinboys

Blyb skriver:

Det gør mig meget ondt at høre. Sender gode tanker herfra..

En ting lige lige bemærkede du skrev, "hun skulle ringe hvis hun havde behov for det". Ikke at det på nogen måde kan sammenlignes, men jeg har lige aborteret for 3. gang og sendte en fælles sms ud til mine veninder omkring hvad der var sket. Rigtig mange skrev tilbage, at jeg endelig måtte sige til hvis der var noget de kunne gøre for mig og jeg skulle ringe, hvis jeg havde brug for det. Èn veninde ringede! Ikke at jeg havde brug for, at de alle ringede samme dag det var sket, men det ville faktisk have været rart, at tale med dem et par dage senere. Da magtede jeg bare ikke at ringe op.

Det korte af det lange er bare, at jeg tror ikke du skal være så nervøs for at ringe til hende. Måske er det det hun har mest brug for lige nu. At have gode venner og veninder tæt på sig i denne svære svære stund. Håber du forstår hvad jeg mener :-)

Anmeld

18. november 2010

RumlesMor

MaybeMe skriver:

Men det må også være skrækkeligt for hende, men hun burde måske skifte erhverv, hvis hun ikke kan genkende tegnene for forgiftning! Selv jeg ved at grønt fostervand sætter en alarm igang! Og jeg er kun lige blevet gravid.

Synes måske lige det er hårdt nok...

Jeg havde feber, og grønt fostervand....men var på ingen måde i fare, eller havde forgiftning. Bare lige for at pointere at det ikke nødvendigvis er en forgiftning eller noget der kræver et kejsersnit.

Jeg fødte selv - ca 15 timer efter de havde konstateret feber og grønt fostervand. Både baby og jeg havde det fint.

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

Åååh hvor er det trist  Det er da forfærdeligt, er tom for ord.

Sender dem en KÆMPE tanke

Anmeld

18. november 2010

Happiness

RumlesMor skriver:

Synes måske lige det er hårdt nok...

Jeg havde feber, og grønt fostervand....men var på ingen måde i fare, eller havde forgiftning. Bare lige for at pointere at det ikke nødvendigvis er en forgiftning eller noget der kræver et kejsersnit.

Jeg fødte selv - ca 15 timer efter de havde konstateret feber og grønt fostervand. Både baby og jeg havde det fint.

Kan godt være jeg lyder hård, men det er hvad jeg føler. Min kollega står mig meget nær, og så kommer følelserne ligeledes tæt på!

Men det er nu embedslægens ord at hun burde have set tegnene. De fik medhold i sagen. Ved så ik hvad der er sket med jordmoderen, men jeg har fravalgt det hospital af den grund og fordi jeg har hørt dårligt om hospitalet fra flere.  

Anmeld

18. november 2010

RumlesMor

MaybeMe skriver:

Kan godt være jeg lyder hård, men det er hvad jeg føler. Min kollega står mig meget nær, og så kommer følelserne ligeledes tæt på!

Men det er nu embedslægens ord at hun burde have set tegnene. De fik medhold i sagen. Ved så ik hvad der er sket med jordmoderen, men jeg har fravalgt det hospital af den grund og fordi jeg har hørt dårligt om hospitalet fra flere.  

Forstår godt det påvirker dig, når det går ud over folk du kender og holder af. Det er frygteligt! Ingen tvivl om det.

Jeg tænker mere på at du måske skræmmer andre gravide unødigt? Derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at grønt fostervand+feber ikke nødvendigvis betyder kejsersnit eller dødfødte børn. Det kan sagtens forløbe helt "normalt".

Anmeld

18. november 2010

Happiness

RumlesMor skriver:

Forstår godt det påvirker dig, når det går ud over folk du kender og holder af. Det er frygteligt! Ingen tvivl om det.

Jeg tænker mere på at du måske skræmmer andre gravide unødigt? Derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at grønt fostervand+feber ikke nødvendigvis betyder kejsersnit eller dødfødte børn. Det kan sagtens forløbe helt "normalt".

Ja okay. Sådan havde jeg ikke tænkt på det. Det beklager jeg!

Håber virkelig ikke jeg har skræmt nogen Det var bestemt ikke hensigten.

Så er det godt at du kan modsige mig lidt

Anmeld

18. november 2010

RumlesMor

MaybeMe skriver:

Ja okay. Sådan havde jeg ikke tænkt på det. Det beklager jeg!

Håber virkelig ikke jeg har skræmt nogen Det var bestemt ikke hensigten.

Så er det godt at du kan modsige mig lidt

Anmeld

19. november 2010

Ox.

Tak for alle jeres søde ord - Hun tager det så ekstremt flot, kunne slet ikke forestille mig at have den slags overskud så hurtigt (hun ringede til 2 veninder for at sige tillykke med dagen igår) Men hun er stadig ufattelig knust ..

Hendes kæreste tager det rigtig hårdt, da de fandt ud af da hun kom op på sygehuset at deres babydreng var død, og hun stadig skulle føde ham, det har været lidt for meget for ham, så han er forvirret ..

Anmeld

19. november 2010

DK

Ejjj hvor er det skrækkeligt! Uhhhh.... det må bare være alle gravides aller største mareridt! At man går der til termin og alt er PERFEKT og barnet er raskt og så er det bare sådan en "lille" dum ting som navlesnoren rundt om halsen der slutter det hele! Så uretfærdigt! Hvor har jeg bare sindsygt ondt af de stakkels forældre! Det må være lidt "nemmere" hvis man opdagede at barnet fejlede noget og alligevel ikke ville have overlevet, men når det var et sundt og levedygtigt barn så er det bare såååå ondt! 

Ejjj....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.