:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

angelwitch

saa ramte jeg uheldigvis denne traad :-(

Begyndte at blode i mandags og har vaeret afsted paa sygehuset igen idag for at de var sikker og var de desvaerre, min baby er dod.

Skal have en udskrabning i morgen......

ville bare lige informere om hvorfor jeg har vaeret saa stille, men vi ses snart igen haaber jeg, skal lige paa den anden side af alt det her, inden jeg er klar paa at sludre osv.

knuz kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Kay

Det er jeg ked af at høre...

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

angelwitch skriver:

Begyndte at blode i mandags og har vaeret afsted paa sygehuset igen idag for at de var sikker og var de desvaerre, min baby er dod.

ville bare lige informere om hvorfor jeg har vaeret saa stille, men vi ses snart igen haaber jeg, skal lige paa den anden side af alt det her, inden jeg er klar paa at sludre osv.

knuz kamilla

Årh, hvor er det træls! Øv jeg føler sådan med dig

Hvor langt var du henne? Jeg er selv ikke nået til 13. uge endnu, så går selv og er lidt nervøs...

Håber du har nogen der kan pusle om dig

Knus og kram herfra

Anmeld

18. november 2010

tinasmor

angelwitch skriver:

knuz kamilla

Stakkels, stakkels dig. Håber I passer godt på hinanden

Anmeld

18. november 2010

angelwitch

laegen skod mig til at vaere 11 uger henne men de kunne de ikke faa til at passe, faar den var alt for lille,men er okay og har folk om mig, er nod til at taenke paa som laegen siger at der helt sikker nok var noget i vejen med den lille og at det er naturens maade at fortaelle det selvom det er rigtig haard.

Men saadan er det desvaerre kan ikke aendre paa det selvom man gerne vil.

knuz kamilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.