Nu vil jeg også lave en afstemning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad passer bedst sammen??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.940 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Hvem?

Lauge skal jo være storebror til en lillebror om ikke så længe, og i den anledning ska vi jo gerne ha fundet en navn mere, vi er lidt specielle med vores navne men efternavnen er: Boe Jakobsen, hvad lyder så bedst sammen med Lauge, vi er næsten sikre, men det ku være skægt lige at se hva i siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Riksen

Jeg kan godt lide alle tre navnekombinationer, men har stemt på Hjalte, da jeg, når nu jeg skal vælge, synes at det er flottest.

Anmeld

18. november 2010

Valle81

SanneBoe skriver:

Lauge skal jo være storebror til en lillebror om ikke så længe, og i den anledning ska vi jo gerne ha fundet en navn mere, vi er lidt specielle med vores navne men efternavnen er: Boe Jakobsen, hvad lyder så bedst sammen med Lauge, vi er næsten sikre, men det ku være skægt lige at se hva i siger

Jeg har stemt Hjalte, synes de klinger godt sammen:0)

Asta gik i børnehave med en dreng ved navn Birk og hans lillebror hedder Lauge  - synes de to navne også er fede sammen:0)

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

Helt klart Lauge og Elliot!

Elliot er et af mine ynglings drengenavne, og jeg synes de to navne er super fine sammen!

:-)

Anmeld

18. november 2010

DK

Jeg synes Elliot!

De andre navne er også fine, dog synes jeg det er helt tosset at stave Gustav Gaastav. Han kommer til at skulle stave hans navn igen og igen og igen og igen resten af hans LIV!!! Der er godt nok meget meget bevær når han alligvel bare hedder "gustav".

Anmeld

18. november 2010

Peanut

Er Elliot ikke et pigenavn? 

Det er det da i hvert fald i serien "scrubs" " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Synes også at Gaastav bør staves Gustav

Men stemmer på Hjalte 

Anmeld

18. november 2010

JustAnotherName

Har stemt for Lauge og Hjalte.
Kunne nu også godt lide Lauge og Elliot.

Men ikke den sidste ....måske mest fordi jeg ikke syntes om måden det staves, Gaastav. Så hellere bare stave det Gustav, efter min mening.

Som en anden også siger, så ville Gaastav komme til at rette og stave sit navn hele livet, hvis det staves Gaastav, fremfor Gustav.

Men jeg er mest til Hjalte. Og ellers ville jeg vælge Elliot i dette tilfælde.

Anmeld

18. november 2010

Hvem?

Vi er også kommet frem til Lauge og Hjalte.

Gaastav staves sådan da det skal udtales GÅstav og ikke GUstav, som de fleste jo hedder

Anmeld

18. november 2010

Pigent

Jeg synes også Hjalte(:

Lauge og Hjalte(:

Ellers kan jeg godt lide

Sofus
Bertil
Alfred
Anton
Valdemar
Valde

Anmeld

18. november 2010

DK

SanneBoe skriver:

Vi er også kommet frem til Lauge og Hjalte.

Gaastav staves sådan da det skal udtales GÅstav og ikke GUstav, som de fleste jo hedder

Ha ha ha ha... er der nogen der siger GUstav? Jeg troede at det blev udtalt GÅstav?? Jeg tror ikke jeg har hørt nogen sige GUstav?  Men uanset hvad er alle tre nogle fine navne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.