bekymret ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2010

densmukkeline

jeg er så bange for at jeg ikke er gravid ): har hverken set til en pletblødning eller nogle former for symptomer): forventer mens i næste uge og har ikke mærket til noget ): er jeg forkert på den eller skal jeg se tiden an? )':

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

LRJ

vmullepiigen skriver:

jeg er så bange for at jeg ikke er gravid ): har hverken set til en pletblødning eller nogle former for symptomer): forventer mens i næste uge og har ikke mærket til noget ): er jeg forkert på den eller skal jeg se tiden an? )':

du behøver ikk få symtomer fra samme dag du bliver gravid, Mange får dem først efter uge 6 og andre får dem aldrig Men så længe du ikk bløder så kan du være rolig

Anmeld

18. november 2010

missie20

vmullepiigen skriver:

Altså når man er gravid, så stopper somregel ens mens...Så kommer den ikke. Hvorfor tror du, du ikke er gravid? Nogle gravide kvinder er meget heldige og lider overhovedet ikke af nogle former for "symptomer" så som kvalme, ømme bryster. Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld

18. november 2010

densmukkeline

missie20 skriver:

Altså når man er gravid, så stopper somregel ens mens...Så kommer den ikke. Hvorfor tror du, du ikke er gravid? Nogle gravide kvinder er meget heldige og lider overhovedet ikke af nogle former for "symptomer" så som kvalme, ømme bryster. Hvor langt skulle du være henne?

jeg er 3+0 i morgen .. altså jeg forventer min mens på næste fredag! i min forrige graviditet havde jeg jo symptomer.. men der var jeg også over tid ! men der er så mange der siger de har tidlige symptomer og har jeg ikke bemærket endnu og blir lidt bange for om den er hjemme ved mig ):

Anmeld

18. november 2010

densmukkeline

Lone H. skriver:

du behøver ikk få symtomer fra samme dag du bliver gravid, Mange får dem først efter uge 6 og andre får dem aldrig Men så længe du ikk bløder så kan du være rolig

okey ): men nogle siger at de bløder lidt i forbindelse med en graviditet.. og det sker en uge før mens da ægget bore sig fast ): og jeg er 3+0 i morgen og har ikke oplevet dette ): ved godt symptomerne er forskellige men der er så mange herinde der oplever tidlige symptomer som forandringer i brysterne ovs.. ikke mig , så er lidt bange for om jeg er .. forventer mens på næste fredag !

Anmeld

18. november 2010

LRJ

vmullepiigen skriver:

okey ): men nogle siger at de bløder lidt i forbindelse med en graviditet.. og det sker en uge før mens da ægget bore sig fast ): og jeg er 3+0 i morgen og har ikke oplevet dette ): ved godt symptomerne er forskellige men der er så mange herinde der oplever tidlige symptomer som forandringer i brysterne ovs.. ikke mig , så er lidt bange for om jeg er .. forventer mens på næste fredag !

jeg har slet ikk blødt så tidligt men har da læst om nogle der har men ja det er MEGET forskelligt hvordan ens krop reagere på Graviditeten
- jeg fik først kvalme i uge 8 men den var der så os resten af graviditeten

Anmeld

18. november 2010

missie20

vmullepiigen skriver:

jeg er 3+0 i morgen .. altså jeg forventer min mens på næste fredag! i min forrige graviditet havde jeg jo symptomer.. men der var jeg også over tid ! men der er så mange der siger de har tidlige symptomer og har jeg ikke bemærket endnu og blir lidt bange for om den er hjemme ved mig ):

Ej det er for tidligt at kunne sige noget endnu, og du kan jo først teste nogle dage efter du skulle have den mens, altså 4+4 fx...

Anmeld

18. november 2010

densmukkeline

Lone H. skriver:

jeg har slet ikk blødt så tidligt men har da læst om nogle der har men ja det er MEGET forskelligt hvordan ens krop reagere på Graviditeten
- jeg fik først kvalme i uge 8 men den var der så os resten af graviditeten

okey så må det være meget normalt det her.. prøver slå koldt vand i blodet.. blev bare meget bekymret.

Anmeld

18. november 2010

densmukkeline

missie20 skriver:

Ej det er for tidligt at kunne sige noget endnu, og du kan jo først teste nogle dage efter du skulle have den mens, altså 4+4 fx...

okey pyhh.. blev bare meget bekymret .. ): eftersom hva andre havde oplevet tidligt.

Anmeld

18. november 2010

Blyb

vmullepiigen skriver:

Altså hvis du er gravid, så har ægget først lige sat sig fast i disse dage. Og når ægget sætter sig fast, begynder du at danne graviditets hormonet HCG, der fortæller din krop at nu skal du ikke have din mens.

Derfor kan du sagtens tage den med ro.. :-)

Som en anden skriver, så kan du først forvente at få symptomer omkring din (ikke) forventet mens

Held og lykke ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.