Kejsersnit for 2. gang - indlæggelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Hvem?

Jeg "fødte" min første søn ved akut kejsersnit i Januar i år, og SKAL således have planlagt kejsersnit om godt otte uger, på Viborg Sygehus, jeg husker de tre dage jeg var indlagt i Viborg som forfærdelig da jeg bare gerne ville hjem, men da det var et akut kejsersnit skulle jeg blive for at få aktibiotika i droppet hver 3. time.

Manden og jeg kommer så til at tænke på, når det er 2. gang man "føder", og det er planlagt, så man så lægge deroppe de 2-3 dage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

zille_87

Da jeg fik min datter i 2009  ved akut kejsersnit tog jeg hjem dagen efter, orkede ikke og ligge der på sygehuset og slet ikke når jeg havde min store søn som jeg gerne ville hjem til. (jeg fødte på næstved sygehus)

Jeg fik planlagt kejsersnit for 23 dage siden og denne gang tog jeg også hjem dagen efter, har jo 2 børn derhjemme jeg gerne ville hjem til og der var ingen problemer med at komme hjem  denne gang fødte jeg på hillerød sygehus.

Anmeld

18. november 2010

Hvem?

zille_87 skriver:

Da jeg fik min datter i 2009  ved akut kejsersnit tog jeg hjem dagen efter, orkede ikke og ligge der på sygehuset og slet ikke når jeg havde min store søn som jeg gerne ville hjem til. (jeg fødte på næstved sygehus)

Jeg fik planlagt kejsersnit for 23 dage siden og denne gang tog jeg også hjem dagen efter, har jo 2 børn derhjemme jeg gerne ville hjem til og der var ingen problemer med at komme hjem  denne gang fødte jeg på hillerød sygehus.

Min dreng er nemli kun 12 måneder, når jeg skal have kejsersnit og jeg vil bare hjem, manden har jo 14 dags barsel med mig, så det jo ikke fordi jeg er alene hjemme, har slet ikke været væk fra dreng og ham vil jeg da bare gerne hjem til.....

Anmeld

18. november 2010

Maja_4000

Altså jeg har ikke født før .. Men de har sagt til mig , at hvis jeg føler mig klar til at komme hjem dagen efter , og alt er gået som det skal .. Så får jeg da bare lov at tage hjem (skal have pks til december) .. Man "skal" bare blive i 24 timer .. Det er i hvert fald hvad de siger på Roskilde (:

Anmeld

18. november 2010

Hvem?

Maja_4000 skriver:

Altså jeg har ikke født før .. Men de har sagt til mig , at hvis jeg føler mig klar til at komme hjem dagen efter , og alt er gået som det skal .. Så får jeg da bare lov at tage hjem (skal have pks til december) .. Man "skal" bare blive i 24 timer .. Det er i hvert fald hvad de siger på Roskilde (:

Én dag vil jeg nok også godt kunne klare, magter bare ikke at skulle undvære min "store" dreng i tre dage, for at lægge derinde og lure, så hellere komme hjem og nyde begge mine drenge

Anmeld

18. november 2010

Maja_4000

SanneBoe skriver:

Én dag vil jeg nok også godt kunne klare, magter bare ikke at skulle undvære min "store" dreng i tre dage, for at lægge derinde og lure, så hellere komme hjem og nyde begge mine drenge

De sagde at det er fordi man har været bedøvet osv. .. Så vil de gerne lige holde øje med en .. Hvilket jo nok også er meget godt 

Jeg håber da også på at komme hjem så hurtigt som muligt .. Gider ikke tage fire dage bare fordi man kan :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.