ammeindlæg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2010

MorTilMalene

heej alle..

er jeg den eneste der ikke kan finde billige ammeindlæg, som mælken ikke sprøjter ud igennem..??

jeg bruger i øjeblikket dem fra anglamark, men der går ikke mere end et kvarter så skal jeg skifte og når jeg ligger Malene til det ene bryst skal jeg helst have en stofble parat til at gribe mælken fra det andet bryst..

jeg fik en pakke fra libero og de var super gode MEN de koster altså også en del..

nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Nadia&Daniel

Ej tænkte lige på det imorges - jeg bruger dælme mange indlæg om dagen.. Følger lige med

Anmeld

18. november 2010

2babygirls

MorTilMalene skriver:

heej alle..

er jeg den eneste der ikke kan finde billige ammeindlæg, som mælken ikke sprøjter ud igennem..??

jeg bruger i øjeblikket dem fra anglamark, men der går ikke mere end et kvarter så skal jeg skifte og når jeg ligger Malene til det ene bryst skal jeg helst have en stofble parat til at gribe mælken fra det andet bryst..

jeg fik en pakke fra libero og de var super gode MEN de koster altså også en del..

nogen gode råd??

Nu synes jeg ikke selv det væltet ud med mælk her, men bruger dem fra pigeon.. købte 4 el 5 pakker for omkring 100kr i babysam..

der er ca 24 stk i..

Anmeld

18. november 2010

Betteisen

Pigeon er absolut de bedste og de er ikke voldsomt dyre når de er på tilbud i Babysam

Anmeld

18. november 2010

MorTilMalene

dem må jeg prøve så..

Anmeld

18. november 2010

AWO

Når nu du alligevel tager i BabySam, så kig også lige på dem, der hedder Lily Padz. Det er ammeindlæg lavet af noget silikoneagtigt, der trykker brystvorten indad, så der ikke kommer mælk ud af den.

Jeg brugte dem en del i starten, da jeg havde samme problem som dig, og nu, efter mælkeproduktionen har stabiliseret sig, bruger jeg dem om aftenen, så jeg ikke behøver gennembløde en stofble hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.