Så joiner jeg også gruppen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Tynen

Så fandt en tidligere og meget afhængig NB-bruger også frem til sitet her!

Glæder mig til at få afløb for alle abstinenserne - Efter 4 dage uden forbindelse til tøserne fra NB!

Jeg hedder Trine, er 22 år og kommer fra Viborg!
Jeg fik en datter, Stella, d. 30 juni - 8 dage før tid - Men derfor tillader jeg mig alligevel at hænge ud med juligruppen ;)

Jeg bor med min kæreste fra de sidste 7½ år - PHEEW!

Det var lidt om mig - Spørg endelig hvis der er noget!

Håber I har plads til en til! :P

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

ivfmarie

hej tunnish

nu må vi jo se hvordan det udvikler sig...
Hvodden står det til hjemme hos jer? Og er du/I klar til babytræf på onsdag? Jeg glæder mig big time til at se alle - både store og små

Marie - på træningsbold - for træningens skyld, puhaaa

Anmeld

18. februar 2008

Tynen

hej tunnish

Hvodden står det til hjemme hos jer? Og er du/I klar til babytræf på onsdag? Jeg glæder mig big time til at se alle - både store og små

JAAAA!!!

Jeg glæder mig!! Det bliver SÅ godt!

Her går det egentlig okay - Har været lidt stresset i weekenden men så går tiden jo også! :)

Håber det går godt hjemme ved jer?!! :)

Har sgu savnet jer!!

Trine

Anmeld

18. februar 2008

Mie A

davs og velkommen til :)

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

hej tunnish

JAAAA!!!

Her går det egentlig okay - Har været lidt stresset i weekenden men så går tiden jo også! :)

Har sgu savnet jer!!

Trine

Har du set at Loggi er med nu - haha den gamle kost, det troede jeg sgu ikk - at vi kunne få hende rykket med... men fedt!

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

jeg vil love dig for jeg er mobil...bemærk lige den fart det her site skyder med...jeg er da ikke til at holde tilbage...i går gik jeg endda på facebook for at finde jer, men det fungere jo slet ikke på samme måde som det her...så jo jeg kan sgu flyttes

hej tunnish

JAAAA!!!

Har sgu savnet jer!!

Trine

Har du set at Loggi er med nu - haha den gamle kost, det troede jeg sgu ikk - at vi kunne få hende rykket med... men fedt!

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

det er bare ikke til at hitte hoved eller hale i lige nu... jeg kan ikke se om der er kommet nye svar... mon der er et trick? Eller er det bare at åbne åbne åbne? Hvilket jo i øvrigt går forrygende hurtigt! Jeg har helt vind i håret så meget suser det derud af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.