3. jordemoderbesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Kats

Har fået ny jordemoder - og tænk engang, hun var både sød, grundig og informerende..  det var så positivt og sikke en lettelse.
Umiddelbart ser alt fint ud babyen - dejlig fornemmelse at gå på weekend med

God snarlig weekend til jer alle

(31+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

AnneBJ

Det var vel nok dejligt for dig - og Jer!

Tak i lige måde!!

Anmeld

18. november 2010

Kats

Ja efter sådan en sjuske (!), var det bare rart... rigtig rart.. at komme ind til en jordemoder som havde tjek på tingene, var sød og smilende, grundig og informerende.
Det var lige dagens positive energi-indsprøjtning
... tænk at der ikke skal mere til  

Anmeld

18. november 2010

Marco2

Det var da rart for dig/Jer at få en kompetent én af slagsen, og dejligt at alt så fint ud med den bette

AG

Anmeld

18. november 2010

Kats

Nemlig AG !

Anmeld

18. november 2010

DK

Havde du klaget over den gamle? Jeg kan huske at i var vildt utilfredse med hende og overvejede ikke at komme mere? Så har i fået en ny som en dejlig overraskelse, eller klagede du og fik derfor en ny?

Uanset hvad, så er det da PRAGTFULDT at du har fået en JDM der ved hvad hun laver og ikke er sådan en uvidende tosse!!

Knus

Anmeld

18. november 2010

Kats

Ja det er rigtig husket.
Jeg var virkelig ærgerlig over at hun var SÅ dårlig og havde egentlig besluttet at droppe jordemoderdelen - og ikke gøre mere ved det.
Men det er jo egentligt heller ikke rimeligt ... så jeg endte med at tage kontakt til sygehuset, fortalte lidt om min oplevelse og så gennemlæste de journalen - og straks beklagede de og sagde, at jeg arme stakkel, da skulle have en ny jordemoder!
(hvad det videre forløb for den første jordemoder blev, melder historien ikke noget om)
Men den nye var sød og begavet - og gjorde vel i virkeligheden bare det en jordemoder skulle gøre, så jeg var svært tilfreds og gik derfra med et stort smil  

Anmeld

18. november 2010

Sofia

Dejligt at høre du har fået en ny jordemoder - og en god en af slagsen

hav en rigtig god weekend!

Anmeld

18. november 2010

Mettemus

Fedt!!! Nej hvor dejligt - virkelig godt du fik gjort noget ved det. Klagede du over den anden eller skiftede du "bare"? Men alletiders tidspunkt at skifte på, så du lige kan nå at få et par gode oplevelser inden fødslen

Anmeld

18. november 2010

Kats

Sofia: ja nu føles bare rigtigt

Mettemus:  Jamen jeg endte med at tage kontakt til sygehuset, hvor jeg kort fortalte om min oplevelse og så gennemlæste de journalen - og så beklagede de straks og sagde, at jeg arme stakkel, da skulle have en ny jordemoder!  Og som jeg skrev, var den nye jordemoder sød og begavet - og gjorde alt det som tilsyneladende kan forventes af en jordemoder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.