Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm... Altså hvad er målene på den? Og hvad forestiller du dig af pris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kageteenageren skriver: Hmm... Altså hvad er målene på den? Og hvad forestiller du dig af pris?
Jamen jeg synes den er meget svær at måle. Det er lidt lettere hvis jeg får dine mål... Tajle, højde og bryst... For så kan jeg bedre sammenligne lidt. Jamen jeg har ikke rigtig tænkt over en pris... Jeg vil bare gerne af med den da den ellers bare hænger og pynter fint i mit skab. Så byd endelig og så ser vi på det
Gitte85 skriver: Jamen jeg synes den er meget svær at måle. Det er lidt lettere hvis jeg får dine mål... Tajle, højde og bryst... For så kan jeg bedre sammenligne lidt. Jamen jeg har ikke rigtig tænkt over en pris... Jeg vil bare gerne af med den da den ellers bare hænger og pynter fint i mit skab. Så byd endelig og så ser vi på det
Hmm... Jamen ville jo nok sige mellem 1000 og 1200 kr. Så kan vi jo tage den derfra
Jeg finder lige ud af mine mål, når jeg kommer hjem fra skole idag
Kageteenageren skriver: Hmm... Jamen ville jo nok sige mellem 1000 og 1200 kr. Så kan vi jo tage den derfra Jeg finder lige ud af mine mål, når jeg kommer hjem fra skole idag
Jamen det kan vi sagtens sige!
Du skriver bare når det er
Gitte85 skriver: Jamen det kan vi sagtens sige! Du skriver bare når det er
Hvor var det du sagde du bor?
Kan være jeg kan lokke søsteren min til at hente den
Kageteenageren skriver: Hvor var det du sagde du bor? Kan være jeg kan lokke søsteren min til at hente den
Jeg bor i Brøndby!
Gitte85 skriver: Jeg bor i Brøndby!
Jamen min søster bor i Valby. Det passer jo helt perfekt
Kageteenageren skriver: Jamen min søster bor i Valby. Det passer jo helt perfekt
Perfekt
Hold da helt ferie , hvor er den dog baar virkelig flot Lige s¨dan nogen ejg godt kan li , men jeg er høj gravid så jeg aner ikk hvordan min krop former sig bagefter desværre
Men nøj den ville jeg gerne eje
Pernille08 skriver: Hold da helt ferie , hvor er den dog baar virkelig flot Lige s¨dan nogen ejg godt kan li , men jeg er høj gravid så jeg aner ikk hvordan min krop former sig bagefter desværre Men nøj den ville jeg gerne eje
Jeg har også været RIGTIG glad for den! Men jeg får den bare ikke brugt igen da jeg har ALt for mange af sådanne kjoler her!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128