Hvad sker der lige med smileys?? heeeeeeeeenrik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2010

lisbethita

Hej Henrik,

Hvad er det lige, der sker på siden? Er det kun mig, der kan se det?? Men hver gang der er indsat en smiley i et indlæg, så kommer der et langt link efterfølgende eller inden, som fylder ret meget. 

Er det kun mig?? Eller er der noget i vejen?? 

Håber du vil kigge på det ved lejlighed!! 

Kh Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Becks

lisbethita skriver:

Hej Henrik,

Hvad er det lige, der sker på siden? Er det kun mig, der kan se det?? Men hver gang der er indsat en smiley i et indlæg, så kommer der et langt link efterfølgende eller inden, som fylder ret meget. 

Er det kun mig?? Eller er der noget i vejen?? 

Håber du vil kigge på det ved lejlighed!! 

Kh Lisbeth

Det er lavet om, så man skal ikke trække smileyen over i indlægget, men blot trykke på den pågældende smiley.. Trækker man dem, kommer indlægget til og se ud som du beskriver 

Anmeld

18. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Det er lavet om, så man skal ikke trække smileyen over i indlægget, men blot trykke på den pågældende smiley.. Trækker man dem, kommer indlægget til og se ud som du beskriver 

TAK

Anmeld

18. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

TAK

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

Tutter skriver:

Ihhh tak tutter!!! Se....jeg har vist været for længe væk fra baby.dk på det sidste...Afsløret!!!! 

;-)

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

TAK

Vil det sige, at jeg ikke var den eneste, der ikke havde fattet det?? Tak Dorthemus ;-) Hi hi...

Anmeld

18. november 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Vil det sige, at jeg ikke var den eneste, der ikke havde fattet det?? Tak Dorthemus ;-) Hi hi...

Det må man sige

Anmeld

18. november 2010

Becks

lisbethita skriver:

Ihhh tak tutter!!! Se....jeg har vist været for længe væk fra baby.dk på det sidste...Afsløret!!!! 

;-)

Så har jeg vidst været for meget herinde haha

U R Welcome 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.