Er det jeres første andet osv barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

JonTri

Jeg har en lille gut fra juli 08... så han når at blive 2,7 mdr inden han skal dele moar og far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Angelspot

Det er mit det første barn og min kærestes 3. Så vores første fællesbarn, han kan kun blive skøn

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Her er det barn nummer 2.. Vi har i forvejen Kathrine fra december 2008.. Hun blir 2!!! om præcis en måned idag.. Holy crap hvor går tiden dog stærkt... Og så venter vi en lille dreng.. (Christian) til Marts 2011..

Har ikke lige nogle nye billeder af prinsessen på computeren, men mon ikk du lige kan huske hvordan hun ser ud..

Men i andre ska ikke snydes for et billede af hende.. Dog af lidt ældre dato..

Knus Mette

det lille vidunder kan man ikke glemme hvordan ser ud 

Hi hi vi knokler jo stadig med mor og kathrine her hjemme, men han er da komme så langt at når vi spørg om han kan sige kathrine, nikker han og siger nanna  Det er så pigen nede i DP. Ved ikke lige hvordan han samlignere de 2 navne med det er sådan man siger Kathrine her hjemme ha ha. 

Anmeld

19. november 2010

DK

Jamen jeg har da også en guldklump i forvejen! Det er jo Kirstine som bliver 7 år her til jul! Der er masser af billeder af hende i mit fotoalbum, men i kan da lige få et af de nyeste her:

Anmeld

19. november 2010

Malonde1985

Jeg har min dejlige datter Dianna  som bliver 4½ år når lillebror ankommer

Anmeld

19. november 2010

Lulle25

Jeg har jo 3 skønne vidundere en pige på 9, en pige på 3 og en dreng på 19 mdr, han når lige og blive 23 mdr inden den lille kommer

Et billede fra i sommers

Anmeld

19. november 2010

piadas

I skal da heller ikke snydes for et billede af den kommende storebror og storesøster hjemme hos os.

Det første er min datter fra hendes 1. skoledag tilbage i augst.

Det andet er dem begge to fra vores ferie i København sidste år.

Jeg havde ikke lige et ordentligt billede kun af Oliver, så det må I have tilgode!

Anmeld

19. november 2010

Lene76

Her er det barn nr 3 (4) Har Mille på 6 år (sept. 04) og Viktor på 3 år (juli 07) og min Mand har en datter på 10 (marts 00)

Anmeld

19. november 2010

Sofia

Det er vores første barn Min kæreste mærkede bebs sparke forleden dag for første gang, ihhh... det er så spændende

Anmeld

19. november 2010

Multebær

Marco2 skriver:

Vi har en pige i forvejen. Emily på 3 år fra den 2 august.

Og her er hun så:

Nøj hvor bedårende. Så smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.