Indlægget alle skal læse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

pussepige

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Ryberg

18. november 2010

Thereseh

Opopopopopopooooooop 

Anmeld

18. november 2010

Kløver

Søddepødde skriver:

Eller ihvertfald dem som ikke har styr på det med smileyerne.

Please lad være med at hive dem over i teksten, for så kommer der nemlig alt det kodelortetekst med, og jeg ved ikke med jer andre, men jeg bliver meget øjeforpustet af at læse det.

Klik istedet bare på smileyen når curseren står det rette sted, og den kommer automatisk til at stå der.

Og bare lige så I ved det: Jeg opper denne tråd indtil alle holder op hæhæ

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Marco2 skriver:

Men det virker jo så ikke at trække dem over selvom du godt kan. FOr se alt det kodetekst der kommer... Det bliver komplet umuligt at læse teksten. Så kun klikke - ikke trække.... 

Ja det var jo derfor jeg viste det at man godt kan gøre det men at man så får den skrækkelige tekst...

Anmeld

18. november 2010

otlitrom

18. november 2010

lisbethita

Søddepødde skriver:

Eller ihvertfald dem som ikke har styr på det med smileyerne.

Please lad være med at hive dem over i teksten, for så kommer der nemlig alt det kodelortetekst med, og jeg ved ikke med jer andre, men jeg bliver meget øjeforpustet af at læse det.

Klik istedet bare på smileyen når curseren står det rette sted, og den kommer automatisk til at stå der.

Og bare lige så I ved det: Jeg opper denne tråd indtil alle holder op hæhæ

Ha ha...jeg har selv haft lavet en tråd i dag, fordi jeg ikke havde fattet det, fnis!!! ;-) Godt initiativ!! ;-)

Anmeld

18. november 2010

Nanastep

jubii nu bliver jeg ikke skør  hahhaah

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

hehe fed overskrift....jeg måtte bare lige tjekke, hvad det her var for en tråd  btw jeg har styr på smileyerne, men måtte lige kommentere hehe

Anmeld

18. november 2010

SoffiLine

OP OP OP OP OP!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.