klapvognen...hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2010

karina pigen

jaa jeg har jo været nok så hurtige ude og har vist hvad jeg ville ha, har fået lagt både barnevogn og klapvogn til side for laaaang til siden.

jeg valgte den barnevogn jeg ville ha samt klapvognen

meeeeeen.. så va jeg liiige forbi en ønskebørn med min veninde idag og der s jeg DE NYE 2011 farver.. ÅH MY GOOOD..

og så lige KLAPVOGNEN!!! samme stel men bare anden farve.. lidt mere maskulin end den anden ( hvilke manden nok er glad for).. selv om jeg altid har sagt at jeg ville ha en som både piger og drenge kan bruge ( håber på en pige næste gang).. men det her.. MUMS..

første billed er af den jeg startede med

en sort celebration nitro city..

men den nye som jeg får ombyttet og klar til afhentning efter jeg har født er denne..

Polor black and blue nitro city.. hell yeeeah..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

DK

Hvor er den fin!

Jeg har kun hørt godt om emmaljungas klapvogne, og de svingbare hjul skal i helt sikkert nok blive glade for!!!

Anmeld

22. november 2010

karina pigen

DK skriver:

Hvor er den fin!

Jeg har kun hørt godt om emmaljungas klapvogne, og de svingbare hjul skal i helt sikkert nok blive glade for!!!

jeg har kun hørt godt om mærket i sig selv.. så har aldrig været i tvivl at det skulle være det mærker i både barnevogn og klapvogn..

glæææder mig helt vildt til at bruge dem.. hehehe og få dem hjem..

Anmeld

22. november 2010

Lene76

Godt valg  har selv både barnevogn og klapvogn fra Emmaljunga og de er bare kanon.

Barnevogen ska nu bruges til 3. barn og den er stadigvæk fin, lidt falmet i farven men indeni er den så go som ny.

Klapvognen er kun brugt til min søn men den er kanon, jeg har brugt Voksipose i den så man var sikker på at den bette havde det varmt nok, syntes det er lettere end kørepose el dyne og div tæpper....

Håber du blir ligeså glad for dine nye vogne som jeg er for mine

Anmeld

22. november 2010

karina pigen

Lene76 skriver:

Godt valg  har selv både barnevogn og klapvogn fra Emmaljunga og de er bare kanon.

Barnevogen ska nu bruges til 3. barn og den er stadigvæk fin, lidt falmet i farven men indeni er den så go som ny.

Klapvognen er kun brugt til min søn men den er kanon, jeg har brugt Voksipose i den så man var sikker på at den bette havde det varmt nok, syntes det er lettere end kørepose el dyne og div tæpper....

Håber du blir ligeså glad for dine nye vogne som jeg er for mine

jeg har også en voksi pose.. og til altanvognen har jeg en lift såå hvis man skal ud og rejse kan jeg tage klapvogn med med lift så virker det som barnevognen..smaaart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.