DM i babyrace

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

serinasmor

læste faktisk om konceptet ( link i en anbefaling herinde tror jeg)  og havde det nu været i aalborg tror jeg vi havde taget afsted .. hvis vi da ikke var syge...

det var ganske harmløst... baby skulle kravle fra den ene ende til den anden ende af en bane .. kun en gang og på tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

synes da det er harmløst - sgu da en griner idé! fedt at børnene stikker af... ha ha ha! Håber dog ikke det er sådanne forældre der går op i det. Der findes intet værre!!!!

Lige præcis. Det så vildt skægt ud med børn løbende og kravlende til alle sider

Anmeld

18. november 2010

LC

Jeg var derinde og det var super hyggeligt.

Er overbevist om at ingen af børnene har taget skade, de fleste kravlede 1 gang, det var også nogle derinde med babyer der ikke kunne kravle.

Der var også en del babyer der var med til at kravle 2 gange med kun dem der gad.

Vil sige at alle babyerne brugte meget mere tid på at lege med alt det legetøj der var derinde end på at kravle.

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

LC skriver:

Jeg var derinde og det var super hyggeligt.

Er overbevist om at ingen af børnene har taget skade, de fleste kravlede 1 gang, det var også nogle derinde med babyer der ikke kunne kravle.

Der var også en del babyer der var med til at kravle 2 gange med kun dem der gad.

Vil sige at alle babyerne brugte meget mere tid på at lege med alt det legetøj der var derinde end på at kravle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.