Hej :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2010

moars

Så vil jeg sige pænt goddag. Er sat til 26.maj, og har været til nf scanning idag, hvor det var så dejligt at se lille bebs Har i forvejen en skøn pige på 22 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Line Højdal

Hej og rigtig hjertligt velkommen til

Stort tillykke med graviditeten og den veloverståede NF - dejligt at alt var som det skulle være... det er sååå fantastisk at se det lille liv derinde!! 

Line

Anmeld

17. november 2010

moars

tak  ja det er helt ubeskriveligt

Anmeld

24. november 2010

riepigen

Hej med jer Det må vist være her jeg høre til.. mit navn er Rie jeg er 23 og mor til to skønne unger på 5 og to år, og med en dejlig nummer tre på vej til April. Selv om jeg jo efterhånden er ved at være gammel i gårde med det her fødsels halløj må jeg da indrømme at jeg havde lykkeligt glemt alt om ondt i ryggen, ømme bryster osv osv men så er det skønt med en dejlig kæreste som bare lader mig brokke mig når det er det jeg har brug for..hehe

Ellers er jeg super spændt på at være her inde og dele mine "oplevelser" med en masse andre dejlige gravide damer

Rie

Anmeld

24. november 2010

Line Højdal

riepigen skriver:

Hej med jer Det må vist være her jeg høre til.. mit navn er Rie jeg er 23 og mor til to skønne unger på 5 og to år, og med en dejlig nummer tre på vej til April. Selv om jeg jo efterhånden er ved at være gammel i gårde med det her fødsels halløj må jeg da indrømme at jeg havde lykkeligt glemt alt om ondt i ryggen, ømme bryster osv osv men så er det skønt med en dejlig kæreste som bare lader mig brokke mig når det er det jeg har brug for..hehe

Ellers er jeg super spændt på at være her inde og dele mine "oplevelser" med en masse andre dejlige gravide damer

Rie

Jammen velkommen til - og stort tillykke med den 3. lille guldklump, der er på vej  Selv om man er gammel i gårde, er det jo skønt at have nogle at dele det hele med!

Jeg er selv gravid og venter mit første barn, -så det kan jo være jeg kan trække en hel masse på dine erfaringer 

Det er i øvrigt skønt at have en mand der er forstående... jeg er godt nok overrasket over hvor god og tålmodig min mand har været - jeg er jo ulidelig til tider  

Glæder mig til at følge med,
Line 18+6 i dag

Anmeld

24. november 2010

riepigen

Jamen mange gange tillykke til dig også hehe ja jeg ved ikke altid hvad jeg har gjort for at være så heldig med så sød en kæreste for jeg kan virkelig mærke hormonerne er indtruffet,

og det er jeg sikker på han også kan. men han har selvfølgelig prøvet det før og vidste hvad der var i vente. og jeg kan jo os godt se det selv bagefter når jeg er færdig med at brokke mig og sørger så altid for at sige undskyld og det må jo være det vigtigste. 

Ja det er helt utroligt med al den, til tider mærkelige, viden man får samlet sammen i sit hoved når man har børn. massere tips og gode ideer jeg ikke troede jeg villl vide som kun 23årig hvis du havde spurgt mig før jeg fik børn..hehe så du spørger bare.

Rie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.