Så får man lige linket til dette sørgelige snak folk kører uden om en i setdet for at gå direkte til en! Sørgeligt, sørgeligt. Især når folk ikke kender S A N D H E D E N bag historien. Den er jeg så klar til selv at fortælle jer!! HUSK NU PÅ AT DET NU IKKE ER ALT I EN AVIS/BLAD MAN LÆSER DER ER SANDT
-de skal jo sælge det!
Et Kapitel startede med at jeg FØR jeg fik min søn, solgte ting jeg ikke havde og derfor fik en dom for det!HVILKET ER HELT HELT FAIR!! Altså amen hvad gør man ikke af dumme sager når man er ung, tager det med et gram salt, ved jeg den dag i dag det var latterligt og alle folk har fået en personlig undskyldning og den sag er ude af verden. Er ikke stolt af det med jeg har lært at det er nemmere at fortælle sandheden og derfor fortalte jeg den i TV! -Hvis det var efter min søn, havde jeg jo ikke fortalt den men nok brændt inde med den. Blot en tanke!
Den her sag er jeg var i praktik i en smykkebutik, ejeren bar mig tage nogle vagter da hendes økonomi ikke gik så godt, og jeg så ku få nogle smykker for det, hun havde ikke pengene til at betale mig. Vidste ikke det var ulovligt det hun gjorde

Nåår hun beder mig en onsdag efter praktik blive og tage en vagt og jeg fortæller jeg ikke kan fordi jeg har en aftale, hun blir tossede og spørg mig hvornår jeg så kan tage en vagt, jeg svarer jeg kan dagen efter og jeg får en del smykker for det! (IKKE FOR 70.000 -DE OVERDRIVER OG DER er smykker chefen har lagt i som dommeren ikke godtage! ) =(Nej der var heller ikke overvågning i den butik, husk nu i ikke aner en skid
) -sagt med smil)
DET ER IGENNEM 5 MDR.s arbejde hvor jeg havde været der 4 timer, UD OVER MIN praktik, 6 gange i ugen.
Jeg kommer så dagen efter og chefen er taget til københavn og hende i butikken en medarbejder siger der er nogle fra min skole der har ringet og sagt jeg har solgt nogle smykker, og ja selvfølgelig men ejeren af butikken har bedt medarbejderen melde mig, hvilket hun gør og jeg nægter at møde op når de har meldt mig. (For hevrt smykke jeg har fået med hjem har jeg skrevet det i et såkaldt kardotek, som vi førte over smykker, det er intet it eller eletronisk i butikken) Sjovt nok har ejeren "smidt" den side af kardotektet væk
meget beklageligt.
Medarbejder nr. 2 kom og vidnet og hun fortalte i retten at hun havde set det kardotek og vidste godt hvordan det hang sammen og hun efter 7 år i butikken, var blevet fyret af ejer efter denne sag.. Hmm pudigt!.. Bar min mening..
Ejeren selv var ikk mødt op for at vidne, påstod at hun ikke havde modtaget en indkaldelse og det var hun sur over, selv om dommeren og anklageren sad med 2 papir hun havde underskrevet som hun havde fået personligt af politiet med dato og kl (hun fik to fordi tiden blev ændret, den ene gang, så fik hun to så hun var sikrede at kende den sande dato) -Hun tager tilfældigt ud og spiller golf og lader sin telefon ligge hjemme så retten kun kan få fat i hendes nye medarbejder, retten finder det ikke nødvendigt at udsætte retsmødet så jeg modtager min dom og det gør jeg (selv om jeg er gal over at blive dømt for smykketyveri, jeg aldrig har gjort, men fordi det har hængt som en tung byrde over mig i 2 år snart, og jeg bare så gerne ville have den lukket og komme videre i livet) Advokaten fortalte os hvis jeg anket dommen ville jeg nok ku regne med der gik endnu flere mdr. før et nyt retsmøde kom i gang) Så tog i mod og et kapitel er lukket og et nyt startet..
jeg syntes det er tavligt som folk snakker, skriver og tænker om ting de kun LÆSER eller hører om, det gør ondt isæt når der ikke er nogle der kender sandheden.
Jeg er ikke ude på at sætte nogle i dårligt lys er selv enormt ked og skuffede, og rigtig rigtig oprigtig trist over denne sag er kommet så meget frem, og er ramt mig som den har gjort.
God vinter alle sammen og jeres børn,
Jeg skriver ikke her igen, men ellers er jeg på facen..
PukRebecza