Få barnevogn og andet hjem til baby - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Moaaar <3

Hvornår er det okay at man får det hjem, vi har været ude at vælge og skal bare lige slå på tråden når vi vil have det hjem.

Jeg vil gerne snart igang med det børneværelse, nu har de endelig fået lagt gulv igen efter de måtte brække det op pga rotter der hade bidt hul i nogen rør under gulvet.

Hvornår synes i det er okay at få det hjem, barnevogn , seng, badekar, osv osv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

piadas

Prutten 28+ skriver:

Hvornår er det okay at man får det hjem, vi har været ude at vælge og skal bare lige slå på tråden når vi vil have det hjem.

Jeg vil gerne snart igang med det børneværelse, nu har de endelig fået lagt gulv igen efter de måtte brække det op pga rotter der hade bidt hul i nogen rør under gulvet.

Hvornår synes i det er okay at få det hjem, barnevogn , seng, badekar, osv osv ?

Vi har det hele hjemme - og har haft det i et stykke tid nu! Jeg har valgt ikke at være overtroisk, og indtil videre går det godt nok. Vores to store børn fejler i hvert fald ikke noget!

Jeg tænker nok mere praktisk (og gjorde det også de to første gange), at det er noget bøvl først at skulle til at have barnevognen hjem efter fødslen osv., så hellere have det hele på plads inden - det har jeg det bedst med!

Anmeld

17. november 2010

CA

Hvorfor skulle du ikke kunne få det hjem med det samme? Fordi det bringer ulykkke? Jeg skal helt klart have mine ting med mig hjem hvar gang jeg har købt noget Ellers kan jeg jo ikke vende, dreje og beundre

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Jeg synes det er okay ligeså snart man har lyst. I næste uge flytter vi i ny lejlighed, og jeg ved at jeg allerede der begynder at købe ting ind til lille bebs. Møbler osv. bliver nok først i januar når jeg er eksamens-fri og har tid til at tage på den store ikeatur osv. Men så snart jeg har tid og lyst køber jeg tingene og får det hjem med det samme

Anmeld

17. november 2010

camsko88

vi har alle tingene hjemme, bortset fra barnevognen, min kæreste nægter at få den med hjem, før prinsessen er kommet

Anmeld

17. november 2010

Marco2

Med vores datter havde vi de fleste ting hjemme undtagen barnevognen. Ikke fordi jeg tror på "overtro" med ulykke, men synes bare det var en sjov "tradition" at den først kom hjem bagefter. Så den stod ved min mor til vi var kommet hjem. Men nu er den her jo, og har ikke tænkt mig at køre den nogen steder hen … så denne gang er den hjemme. Trænger bare til lidt rengøring, men det er jo en helt anden sag. Det må jeg igang med når jeg går på barsel.

Ag

Anmeld

17. november 2010

karina pigen

Prutten 28+ skriver:

vi har alt på nær barnevogn og klapvognen.

har altid fået af vide det bringe uheld at ha vognen før man har født lige sådan er vuggen og tremmesengen ikke redt da jeg os har fået det samme af vide der..

hehe og lige idag er jeg glad for at jeg ikke har klapvognen hjemme. da jeg så lige idag fandt ud af at den jeg har fået lagt til siden er kommet hjem i nye og federe farver.. såå jeg har lige ringet og lavet en ombytning..thhii

Anmeld

17. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg synes det er okay ligeså snart man har lyst. I næste uge flytter vi i ny lejlighed, og jeg ved at jeg allerede der begynder at købe ting ind til lille bebs. Møbler osv. bliver nok først i januar når jeg er eksamens-fri og har tid til at tage på den store ikeatur osv. Men så snart jeg har tid og lyst køber jeg tingene og får det hjem med det samme

Weehue med flytning om lidt - det blir schööön!

Anmeld

17. november 2010

Mettemus

Vores barnevogn står hos mine forældre, men ikke fordi vi er overtroiske - der er bare bedre plads. Vi har haft den pakket ud og samlet (den er købt over nettet) for lige at tjekke om alt var som det skulle være, og så er den ellers blevet pakket ned igen og kommer først herned til bebsens fødselsdag. Sengen får vi i julegave, så den kommer også først lige op til fødslen. Resten er vist mere eller mindre i hus. Kunne ikke overskue for mange løse ender til sidst, så derfor har vi været rimelig tidligt ude med det meste.

Knus Mette 31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.