Hvorfor klamre sig til det spinkle håb....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

www.baby.NU ;)

Jeg er i samme båd som jer...

Det er ikke lang tid siden jeg er stoppet på p pillerne. Jeg har gået med kvalme og ondt i maven dn sideste uge, og har følt jeg ville få min mens. Det skulle komme tirsdag men intet er sket...

Nu er jeg helt forvirret og min maven kører rundt, og er helt oppustet.... jeg går bare at venter på den kommer, for tror virkelig ikke på jeg kan være så heldig at det er gået så stærkt..

Jeg testede i tirsdag og kun en fin rød streg til mig, øv øv ... jeg prøvede her til aften at tage en ÆL test... den viste en fin rød streg og en svagere rød.. er helt forvirret over alt det her og ved slet ikke hvordan jeg skal forhole mig til det... ringer til lægen hvis der ikke er sket noget mandag....

Har i nogen gode råd med på vejen?

knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Baby_girl2011

www.baby.NU ;) skriver:

Jeg er i samme båd som jer...

Det er ikke lang tid siden jeg er stoppet på p pillerne. Jeg har gået med kvalme og ondt i maven dn sideste uge, og har følt jeg ville få min mens. Det skulle komme tirsdag men intet er sket...

Nu er jeg helt forvirret og min maven kører rundt, og er helt oppustet.... jeg går bare at venter på den kommer, for tror virkelig ikke på jeg kan være så heldig at det er gået så stærkt..

Jeg testede i tirsdag og kun en fin rød streg til mig, øv øv ... jeg prøvede her til aften at tage en ÆL test... den viste en fin rød streg og en svagere rød.. er helt forvirret over alt det her og ved slet ikke hvordan jeg skal forhole mig til det... ringer til lægen hvis der ikke er sket noget mandag....

Har i nogen gode råd med på vejen?

knus og kram

jeg prøver virkelig ikke at tænke på det.. meen sys bare ikke der sker noget.. min mens plejer at være meget reglmæssig.. meen så igår efter mig og den bedre halvdel havde haft lidt tid til hinanden, var jeg så på wc..  var der lidt blod, og tænkte bare YES.. at nu skete der nok noget.. Så jeg valgte at tage et bind på.. Men her til morgen : NARDA...

det er bare så fusterne.. 

Går os til læge mandag hvis der ikke sker noget inden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.