Argh pis!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

merichs

rikkebw skriver:

Men husk at katte har en god lugtesans, så du skal huske at vaske mange gange. Ellers får den lille mis måske lyst til at prøve igen, fordi den kan genkende lugten. Og det er rigtig klamt med sådan noget kattetis :p Men ellers findes der vidst også noget der hedder "kat gå væk".

Jeg giver det en ordentlig tur, og mange gange og så må jeg holde øje med om han søger derhen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

RiUL

merichs skriver:

Jeg giver det en ordentlig tur, og mange gange og så må jeg holde øje med om han søger derhen

Er han kastreret? For hvis du får ham kastreret, lugter tisset ikke så meget, og han stopper måske med at tisse de forkerte steder

Anmeld

17. november 2010

merichs

rikkebw skriver:

Er han kastreret? For hvis du får ham kastreret, lugter tisset ikke så meget, og han stopper måske med at tisse de forkerte steder

Nej det er han ikke endnu, men han skal snart! Han har ikke gjort det før, men dumme dumme mig fik ham lukket inde i stuen og så kunne han jo ikke komme til kattebakken

Men nu har jeg gang i rodalonen så håber det tager den grimme lugt

Anmeld

17. november 2010

RiUL

merichs skriver:

Nej det er han ikke endnu, men han skal snart! Han har ikke gjort det før, men dumme dumme mig fik ham lukket inde i stuen og så kunne han jo ikke komme til kattebakken

Okay, sikke noget :p Der er virkelig ikke noget værre end han kattetis hihi.. 

Min mor havde også engang en kat der blev kastreret for sent, og han gik og strintede i mange år vadr

Anmeld

17. november 2010

karina1980

Okay, sikke noget :p Der er virkelig ikke noget værre end han kattetis hihi.. 

Min mor havde også engang en kat der blev kastreret for sent, og han gik og strintede i mange år vadr

altså det behøver ikke være fordi det er forsent, mine er alle blevet gjort det i en meget ung alder og de strinter stadig, det lugter bare ikke længere,

hverken når han eller hunkatten gør det, for de gør det nemlig begge to

mht tisseriet så har vores dyrelæge sådan noget specielt netop til at fjerne tislugt og hindre at de gør det igen samme sted, men ved ikke hvad det hedder desværre

Anmeld

17. november 2010

Pena

merichs skriver:

mht rodalon, så er det en go ide at putte det i en forstøver blandet i det rigtige forhold med vand, og så sprøjte godt på stedet. Hvis du hælder det direkte på kan tæppet jo blive meget vådt.

Og så gentage nogle gange de næste par dage.

Hvis katten tisser samme sted igen, må det betyde at lugten ikke helt er væk, og så må du evt prøve med det der kat gå væk.

Min kat tisser et bestemt sted, og uanset hvordan jeg gør det rent, bliver den ved (Sådan en lille nollerkat) så jeg tror også jeg skal have fat i det der skræmmelugt.

Anmeld

17. november 2010

Dinna88

merichs skriver:

Tror du har fat i det rette middel, rodalon fik i hvert fald en KLAM for-gammel-mælk væk! Men det krævede mange omgange med den man sprøjter med.

Anmeld

17. november 2010

merichs

Søddepødde skriver:

mht rodalon, så er det en go ide at putte det i en forstøver blandet i det rigtige forhold med vand, og så sprøjte godt på stedet. Hvis du hælder det direkte på kan tæppet jo blive meget vådt.

Og så gentage nogle gange de næste par dage.

Hvis katten tisser samme sted igen, må det betyde at lugten ikke helt er væk, og så må du evt prøve med det der kat gå væk.

Min kat tisser et bestemt sted, og uanset hvordan jeg gør det rent, bliver den ved (Sådan en lille nollerkat) så jeg tror også jeg skal have fat i det der skræmmelugt.

Det er kommet i en forstøver  Så nu håber jeg bare det virker

Anmeld

17. november 2010

merichs

Dinna88 skriver:

Tror du har fat i det rette middel, rodalon fik i hvert fald en KLAM for-gammel-mælk væk! Men det krævede mange omgange med den man sprøjter med.

Er godt igang med "sprøjteriet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.