Et lille guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Lullaby

Iza har lige haft skarlagensfeber og derfor skulle hun have pencillin i ca en uge. Vi aftalte fra starten af at hun fik en vingummi når hun havde taget sin medicin for puha det smagte godt nok grimt :( (Vi har en meget stram slikpolitik ellers, ingen slik medmindre det er slikdag)
Efter den uge var der heller ikke nogen problemer når vi fortalte hende at hun ikke fik flere vingummier for hun skulle jo ikke have medicin. For et par dage siden sagde hun så at hun gerne ville have slik. Min mand sagde så til hende at det skulle hun jo ikke have for hun skulle jo ikke have medicin og hvad siger tøsen så? Jeg syntes at jeg havde lidt ondt i halsen i morges far (L) Hvor er børn bare fantastiske :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Pia.

Hvor er hun dog herlig... dejligt med de små guldkorn...

Godt hun er frisk igen, men øv hun skal undvære vingummierne... ;)

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor var den da bare sød :))

Godt hun er ovenpå igen

Kh Jeanne

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

ja hvor er børn bare herlige:D

Min datter på 4år kom også med en god en. Hendes far var ved at tage nogle ting ud af hendes legehus og smider bare tingene over et lille stakit, og ud på græsset. Beder så Laura om at holde nogle ting. Og hvad gør Laura så, ja hun smider da også bare tingene over stakittet. Jimmi siger til hende "Laura du må da ikke smide med dine ting" "jamen det gør du da også far"(L)

Anmeld

18. februar 2008

MorCamilla

Herlige børn... :D Det er altid så sjovt at læse andres guldkorn... :)

Anmeld

19. februar 2008

A.I.G.

Ha ha - hvor er de gode...

;o) Anette

Anmeld

20. februar 2008

Piaa

:D ja de er dejlige de kære unger.

Hilsen Piaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.