Ingen baby, men en blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2010

RiUL

Nå, jeg var ved lægen igår, er gået 11 dage over tid. Og jeg har ondt i underlivet.. Graviditetstesten viste negativ, men min læge sagde at det så ud som om jeg har blærebetændelse. Hmm, men så er det jo derfor jeg har ondt  

Jeg skulle så ringe idag, for at få at vide hvilken slags penicillin jeg skal ha, men prøven viser så "pludselig" at jeg ikke har blærebetændelse. Og jeg har så også lige fået influenza, så nu gør det lidt mere ondt dernede :/ Øh, underligt, "men hvorfor har jeg så ondt?" spørg jeg. Det vidste sygeplejersken intet om. Så nu skal jeg ha lavet en gynækologisk undersøgelse på fredag. Så blir man lige lidt urolig for at der er noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

RiUL

Og forresten så sagde lægen at det med udeblevet mens, det var bare fordi den stadig er uregelmæssig efter p pille stop

Anmeld

17. november 2010

Happiness

Puha det lyder da godt nok underligt! Håber da at de finder ud af det til gyn. undersøgelsen. Ikke rart at man ikke ved hvad man fejler

Anmeld

17. november 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Puha det lyder da godt nok underligt! Håber da at de finder ud af det til gyn. undersøgelsen. Ikke rart at man ikke ved hvad man fejler

Nej, for tænk nu hvis der er noget galt, så det skal komme i vejen for projekt baby

Anmeld

17. november 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Nej, for tænk nu hvis der er noget galt, så det skal komme i vejen for projekt baby

Det kan jo være at du danner langsomt hcg. Og at det er en graviditet du "fejler"... Man har jo lov at håbe

Anmeld

17. november 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Det kan jo være at du danner langsomt hcg. Og at det er en graviditet du "fejler"... Man har jo lov at håbe

Ja, det har man jo Men nu må vi se hvad der er Håber på det bedste, og at jeg ikke fejler noget

Anmeld

17. november 2010

DK

Da jeg stoppede på p-piller gik jeg første mdr. 14 dage over tid og anden måned 7 dage over tid! Du har nok "bare" ondt i maven fordi at det hele lige skal vænne sig til p-pille stoppet tror jeg!

Knus

Anmeld

17. november 2010

RiUL

DK skriver:

Da jeg stoppede på p-piller gik jeg første mdr. 14 dage over tid og anden måned 7 dage over tid! Du har nok "bare" ondt i maven fordi at det hele lige skal vænne sig til p-pille stoppet tror jeg!

Knus

Ja, det kan godt være Altså forstår godt hvis mens er forsinket pga p pille stop. Men synes bare at det er lidt underligt at jeg har haft ondt i 14 dage. Men så var der jo en grund da lægen sagde at det var blærebetændelse, men nu når det ikke er det, synes jeg det er lidt mystisk at gå og ha ondt :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.