Amme-BH'er i store størrelser??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2010

piadas

Som overskriften lyder - hvor køber man amme-BH'er, når vi snakker store skåle (G og op til K eller hvor langt de nu går op). Jeg har endnu ikke købt nogen, men der er jo efterhånden ikke så længe til jeg får brug for dem. Det er efterhånden 6½ år siden, jeg sidst fødte og har glemt, hvor jeg købte dem den gang!

Derudover er jeg lidt i tvivl om hvilken størrelse, jeg skal købe, for hvor meget er det nu lige, brysterne vokser, når mælken løber til?!

Nogen med erfaringer, der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

JacobsMoar

piadas skriver:

Som overskriften lyder - hvor køber man amme-BH'er, når vi snakker store skåle (G og op til K eller hvor langt de nu går op). Jeg har endnu ikke købt nogen, men der er jo efterhånden ikke så længe til jeg får brug for dem. Det er efterhånden 6½ år siden, jeg sidst fødte og har glemt, hvor jeg købte dem den gang!

Derudover er jeg lidt i tvivl om hvilken størrelse, jeg skal købe, for hvor meget er det nu lige, brysterne vokser, når mælken løber til?!

Nu skulle jeg ikke helt op i en K-skål, eller G for den sags skyld.. Her nøjes vi med en E..

Jeg købte en billig i Bilka i min normale størrelse inden jeg fødte, som jeg brugte de første dage, indtil mælken løb til.. Og da jeg så var sikker på at mælken var løbet til gik jeg i en "rigtig" undertøjsbutik og sagde; Jeg skal bruge en amme-BH, der støtter godt, er uden bøjle og ikke koster flere hundrede kroner !! Og så aner jeg faktisk ikke hvad størrelse det skal være !!

Den søde ekspedient målte mig og fandt en i min størrelse, som endte med at være 85 E.. Og hvor er den bare alle de 230 kr værd !! Jeg endte med at købe en i sort og en i hvid.. Og hvor er jeg bare glad for dem.. Har også en billig fra HM, den er altså bare et helved at have på.. Men den går når de andre er til vask

- Håber du kan bruge mine erfaringer til noget

fra Karina

Anmeld

17. november 2010

Munder

piadas skriver:

Jeg er en G Og købte mine i Change, de har rigtig mange gode bh'er i store skåle.

Mine bryster voksede ikke da mælken løb til, de havde vist nok fylde i forvejen

Men er du i tvivl, så start med kun at købe en bh, så kan du jo altid købe flere efter fødslen.

Anmeld

17. november 2010

piadas

Nu skulle jeg ikke helt op i en K-skål, eller G for den sags skyld.. Her nøjes vi med en E..

Jeg købte en billig i Bilka i min normale størrelse inden jeg fødte, som jeg brugte de første dage, indtil mælken løb til.. Og da jeg så var sikker på at mælken var løbet til gik jeg i en "rigtig" undertøjsbutik og sagde; Jeg skal bruge en amme-BH, der støtter godt, er uden bøjle og ikke koster flere hundrede kroner !! Og så aner jeg faktisk ikke hvad størrelse det skal være !!

Den søde ekspedient målte mig og fandt en i min størrelse, som endte med at være 85 E.. Og hvor er den bare alle de 230 kr værd !! Jeg endte med at købe en i sort og en i hvid.. Og hvor er jeg bare glad for dem.. Har også en billig fra HM, den er altså bare et helved at have på.. Men den går når de andre er til vask

- Håber du kan bruge mine erfaringer til noget

fra Karina

Tak men jeg tror ikke Bilka har BH'er der er store nok - det plejer de i hvert fald ikke at have, så det skulle være mærkeligt, om de har i amme-BH'er!

Men det er en god ide at starte ud med én, og så købe nogle flere når mælken er løbet til! Det vil jeg lige huske!

Anmeld

17. november 2010

piadas

Munder skriver:

Jeg er en G Og købte mine i Change, de har rigtig mange gode bh'er i store skåle.

Mine bryster voksede ikke da mælken løb til, de havde vist nok fylde i forvejen

Men er du i tvivl, så start med kun at købe en bh, så kan du jo altid købe flere efter fødslen.

Tak for dit svar, men jeg er bange for, at Change ikke har noget, der er nok hold i, hvis du forstår, hvad jeg mener!

Jeg har før forsøgt mig med at købe BH'er derinde, og der er slet ikke nok støtte i, og dem jeg har prøvet har bare siddet rigtig dårligt, så jeg kunne heller ikke forestille mig, at deres amme-BH'er var noget for mig!

Men tak fordi du tog dig tid til at svare.

Anmeld

17. november 2010

Nadia&Daniel

Hvilken størrelse skal det være?? Jeg bruger selv 65/70 G i ammebh. Har købt mine i Salling Århus fra Triump (det er så gode) - kan også købes i Magasin..

Anmeld

17. november 2010

piadas

Hvilken størrelse skal det være?? Jeg bruger selv 65/70 G i ammebh. Har købt mine i Salling Århus fra Triump (det er så gode) - kan også købes i Magasin..

Det ved jeg ikke helt, men jeg kunne forestille mig, vi snakker J eller K...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.