piadas skriver:
Som overskriften lyder - hvor køber man amme-BH'er, når vi snakker store skåle (G og op til K eller hvor langt de nu går op). Jeg har endnu ikke købt nogen, men der er jo efterhånden ikke så længe til jeg får brug for dem.
Det er efterhånden 6½ år siden, jeg sidst fødte og har glemt, hvor jeg købte dem den gang!
Derudover er jeg lidt i tvivl om hvilken størrelse, jeg skal købe, for hvor meget er det nu lige, brysterne vokser, når mælken løber til?!
Nogen med erfaringer, der kan hjælpe?
Nu skulle jeg ikke helt op i en K-skål, eller G for den sags skyld.. Her nøjes vi med en E.. 
Jeg købte en billig i Bilka i min normale størrelse inden jeg fødte, som jeg brugte de første dage, indtil mælken løb til.. Og da jeg så var sikker på at mælken var løbet til gik jeg i en "rigtig" undertøjsbutik og sagde; Jeg skal bruge en amme-BH, der støtter godt, er uden bøjle og ikke koster flere hundrede kroner !! Og så aner jeg faktisk ikke hvad størrelse det skal være !! 
Den søde ekspedient målte mig og fandt en i min størrelse, som endte med at være 85 E.. Og hvor er den bare alle de 230 kr værd !! Jeg endte med at købe en i sort og en i hvid.. Og hvor er jeg bare glad for dem.. Har også en billig fra HM, den er altså bare et helved at have på.. Men den går når de andre er til vask 
- Håber du kan bruge mine erfaringer til noget 
fra Karina
Anmeld