Slimprop eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2010

MissBabyBoom

Haai Mødre .

Er lige nødt til at benytte lejligheden herinde , ved at spørge jer andre om råd eller jeres erfaring .

Den der så berømte slimprop der på hvilket som helst tidspunkt , skal forlade underlivet

Er der nogen der ved om det har nogen betydning for fødsel lige rundt om hjørnet ?

Har i 2 dage nu måtte studse over denne hvidlige/gullige klump af sejt klister , da nærmest skal " trækkes " ud . Og må indrømme , bliver sgu lidt nervøs efterhånden Og lider ekstrem meget af plukkeveer på alle tider af døgnet . Er helt sikker på at den lille acrobat der buldre rundt inde i min mave , har lagt sig med hovedet nedad , og sat sig fast . Er meget tydeligt at mærke .

Beklager at jeg er så ligefrem og detaljeret , det gør det bare nemmere for jer , at sætte sig ind i mit spørgsmål - Håber nogen kan hjælpe mig .

Hilsen en snart urolig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Multebær

Jeg ved det ærlig talt ikke men har da læst et sted at det kan være tegn på at fødsel er på vej indenfor et par uger. Mon ikke det er smartest at ringe til JM? jeg håber da han bliver derinde lidt endnu for der er da over 2 måneder til din termin ik?

Kh

Anmeld

17. november 2010

piadas

MissBabyBoom skriver:

Haai Mødre .

Er lige nødt til at benytte lejligheden herinde , ved at spørge jer andre om råd eller jeres erfaring .

Den der så berømte slimprop der på hvilket som helst tidspunkt , skal forlade underlivet

Er der nogen der ved om det har nogen betydning for fødsel lige rundt om hjørnet ?

Har i 2 dage nu måtte studse over denne hvidlige/gullige klump af sejt klister , da nærmest skal " trækkes " ud . Og må indrømme , bliver sgu lidt nervøs efterhånden Og lider ekstrem meget af plukkeveer på alle tider af døgnet . Er helt sikker på at den lille acrobat der buldre rundt inde i min mave , har lagt sig med hovedet nedad , og sat sig fast . Er meget tydeligt at mærke .

Beklager at jeg er så ligefrem og detaljeret , det gør det bare nemmere for jer , at sætte sig ind i mit spørgsmål - Håber nogen kan hjælpe mig .

Altså, sådan som jeg forstår det, kan slimproppen sagtens gå lang tid, før man føder. Sidst jeg fødte, mener jeg den gik en hel måned før, men jeg er ikke helt sikker.

Men jeg tror da alligevel, at jeg ville ringe til min jdm. eller fødegangen for lige at spørge, hvordan jeg skulle forholde mig, hvis det var mig. Der er jo trods alt noget tid til du skal føde, så bebs skulle jo helst blive derinde 5-6 uger endnu!

Anmeld

17. november 2010

MissBabyBoom

Jaer , det tror jeg bliver resultatet .

Jeg har 9 uger tilbage jo . Men JM lovede mig sidst jeg var der , at jeg vil føde før tid .

Så regner med fødsel om en 6 ugers tid . Men denne pludselige aktivitet , giver mig nervøse antrækninger ..

Anmeld

17. november 2010

DK

MissBabyBoom skriver:

Jaer , det tror jeg bliver resultatet .

Jeg har 9 uger tilbage jo . Men JM lovede mig sidst jeg var der , at jeg vil føde før tid .

Så regner med fødsel om en 6 ugers tid . Men denne pludselige aktivitet , giver mig nervøse antrækninger ..

Altså sejt hvidt slim er IKKE slimproppen! Slimproppen er en "prop" altså en KÆMPE klump!

Anmeld

17. november 2010

DK

Prøv at google i google billeder: mucus plug (slimprop)

Anmeld

17. november 2010

MissBabyBoom

Jaah en klump ca på størrelse med en håndflade . Det var min i hvert fald .

Anmeld

17. november 2010

Lotte14

MissBabyBoom skriver:

Haai Mødre .

Nej, det er ikke tegn på fødsel.

//Charlotte 31+0

Anmeld

17. november 2010

Mettemus

DK skriver:

Prøv at google i google billeder: mucus plug (slimprop)

Med lige dele frygt, nysgerrighed og forventning om opkast gir jeg efter og googler, og frem toner ... ... ulækkert detaljerede billeder. Det er simpelthen utroligt hvad man tager billeder af og sender ud til fri afbenyttelse

Anmeld

18. november 2010

DK

Mettemus skriver:

Med lige dele frygt, nysgerrighed og forventning om opkast gir jeg efter og googler, og frem toner ... ... ulækkert detaljerede billeder. Det er simpelthen utroligt hvad man tager billeder af og sender ud til fri afbenyttelse

Ha ha ha præcis, altså hvem beslutter "uhh den slimklat der lige er kommet ud af min tissekone, den tror jeg skam lige jeg vil fotografere og ligge online!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.