Jakker, vest, kjoler sælges billigt!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. november 2010

MetteDN

Malonde1985 skriver:

Den sidder superflot "tæt" (er jo lækker elastisk stof) til oppe ved barmen, og er så løsere fra under barmen og ned.

okay .. Åh , synes bare den er såå flot, men det er bare rigtig surt hvis jeg ikke kan passe den ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Malonde1985

MetteDN skriver:

okay .. Åh , synes bare den er såå flot, men det er bare rigtig surt hvis jeg ikke kan passe den ..

Hvad str bruger du normalt?? Det er en ganske almindelig str M - hverken for lille eller for stor i str

Anmeld

19. november 2010

MetteDN

Normalt bruger jeg small, men er blevet lidt større efter jeg er blevet gravid og kan ikke rigtig være i de kjoler jeg har i forvejen ..

Anmeld

19. november 2010

Frøken Sørensen

Nå okay ærgeligt, men sidder den tæt til? Og hvor langt går den ned? Noget slid?

Anmeld

19. november 2010

Malonde1985

MetteDN skriver:

Normalt bruger jeg small, men er blevet lidt større efter jeg er blevet gravid og kan ikke rigtig være i de kjoler jeg har i forvejen ..

Ok det er jo op til dig at vurdere.. smiler. det er i hvert fald en rigtig lækker kjole og i elastisk stof, men du kan jo tænke over det

Anmeld

19. november 2010

Kruse90

Malonde1985 skriver:

Altså jeg bruger både 36 og 38, og kan sagtens passe den  den sidder flot ind til kroppen - ikke for stramt. Ville meget gerne ta et billede med den på, men er i 7 måned, sååå det er vidst hip som hap at prøve den.. smiler

tror du jeg kan passe den?

Anmeld

19. november 2010

Malonde1985

Gitte85 skriver:

Nå okay ærgeligt, men sidder den tæt til? Og hvor langt går den ned? Noget slid?

Den sidder ikke super tæt, nej. Den sidder lidt løst - pænt. Den går til lige over numsen og er ikke slidt. Har kun brugt den 1 gang  den er super fed og lækker vamset

Anmeld

19. november 2010

Malonde1985

Kruse90 skriver:

tror du jeg kan passe den?

Altså lidt svært for mig at svare på  jeg er 170 høj og vejer normalt 64 kg.. hjælper det noget?? Ellers kan du jo sælge den videre?? Den er jo som sagt aldrig brugt og har mærker osv på

Anmeld

19. november 2010

Kruse90

Malonde1985 skriver:

Altså lidt svært for mig at svare på  jeg er 170 høj og vejer normalt 64 kg.. hjælper det noget?? Ellers kan du jo sælge den videre?? Den er jo som sagt aldrig brugt og har mærker osv på

jeg er 167 og vejer 66 kg
så burde jeg kunne

Anmeld

19. november 2010

Malonde1985

Kruse90 skriver:

jeg er 167 og vejer 66 kg
så burde jeg kunne

Ja det vil jeg umiddelbart tro du kan.. Hvad sir du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.