Anbefal bide-legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.614 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Ranarupta

Alberts gummer klør helt vildt og han trænger virkelig til noget at bide i - og jeg trænger til, at det ikke længere er mine fingre 

Han har denne, men han gider den ikke og har egentlig også lidt svært ved at holde fast i den.

MAM Twister Teether

Jeg tænker, at det skal være noget, der er mere aflangt og måske med flere tykkelser i bide-grejet. For den ovenover er bestemt ikke et hit.

Såeh... Vis mig jeres bide-dimser - både dem, der hitter hos jeres børn og dem, der ikke faldt i god jord. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

LHB

Jeg har en fra føtex som er sådan en lidt tyndere blå ring med 3 "nøgler" i. Den kan køles både i fryser og køleskab.
min søn har mest bidt i selve ringen, da de andre har været for store, men tror han hen af vejen får glæde af det hele og den er nem at holde i den tynde ring!

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Sara har en der er formet som en hun og så har den "pels" dvs. at det er sådan nogle plastik dutter der kan gnubbe gummen..men det hun elsker allermest og som jeg vil anbefale dig, det er at købe en babytandbørste.

Sara EEELLLSKER tandbørsten...der er både en glat ende og så er der børsterne der klør så dejligt.

Så har hun naturligvis også en til tænderne som vi ikke leger med :-)

Her har køleringene eller tyggeringe ikke været et hit.

:-) Sisse

Anmeld

16. november 2010

Ranarupta

Mange tak, skal I have!

Den der ring med nøglerne, var mine søstre da vist også begejstrede for i sin tid...

Og tandbørsten er bestemt også noget, der skal prøves!

Ligenu er jeg halv-desperat, for han er simpelthen så plaget af det...

Anmeld

17. november 2010

LRJ

jeg købte det 3 trins baby tandbørstesæt til julie fra pigion Og hun Har den tandbørste i munden hele tiden næsten

Anmeld

17. november 2010

Svenne

Sophie Giraf..
Har vundet en masse priser og er lavet i ren natur-gummi..

www.sophiegiraf.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2010

Tullebobs

Denne her er fantastisk - den kan købes på apoteket og hedder Cura Baby Teething ring. Den vejer meget lidt, så den er nem for dem at håndtere og så er der alskens lækkerier til at gnubbe gummerne med

Anmeld

17. november 2010

Karo

Vi købte denne til Marcus i babysam og den var bare det helt store hit. Nu er det Ida der har overtaget den og hun elsker den også bare. Tror den er god da den er lavet af forskellige materialer og den derfor føles anderledes i munden når man drejer den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2010

LC

Min datter har været glad for bideringen fra babymoov. De laver vidst flere men hun havde den her: 

Anmeld

19. november 2010

Ranarupta

1000 tak, piger!

Rigtigt gode forslag, som jeg vil tage ud og kigge på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.