opskrifter på mad uden ris/pasta/ kartoffler og brød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.025 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2008

Susan1978

Er der nogen der lever sådan og har i nogle lækre opskrifter eller bare forslag.

Jeg vil prøve at spise mad sådan i den næste uges tid for at se om det kan sætte lidt skub i noget.. for jeg er da sååå træt af der ingen ting absolut ingenting sker...

men jeg er altså også meget glad for lige netop disse ting.. :P

Susan som håber i har en masse ideer eller links hvor man kan finde sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Honningblomst

Hvorfor vil du ikke spise det??
Spis groft, brune ris, bulgur og grovpasta og sørg for at det er det rigtige der er mest af.
jeg spiser alt og har tabt mig over 6 kg...og jeg var endda ikke overvægtig inden, så det kan lade sig gøre, nemt endda og uden at undvære det rigtige..:)
Knus..

Anmeld

18. august 2008

Astrid P

Rodfrugter er super! Selleri, rødbeder, gulerødder, pastinakker osv. Skær dem i store tern, vend dem i lidt pesto, salt over og så i ovnen i en time. Det er skønt tilbehør til kød.... Ellers er det lækkert med en god salat, eller bare blomkål/broccoli kogt og drysset med persille.

Og det virker altså at udelade brød, pasta osv!

Anmeld

18. august 2008

Pia.

Her spiser vi rigtig meget kylling og kød uden alle de der forskellige ting (ris, pasta, kartofler) (eller min mand og jeg-børnene får det tit)... men enormt meget salat eller grøntsager og så groft brød (det vil jeg ikke undværre)
tror ikke der er så mange opskrifter uden den slags ting... er du/I til wok-mad så kan man jo lave en masse lækker i sådan en...

Håber der kommer en masse andre lækre opskrifter fra de andre piger...

knus Pia.

Anmeld

18. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
her er en hjemmeside:

www.heede.dk/opskrifter

(H)

Anmeld

18. august 2008

1977

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.