Åh de følelser...:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

DK

Århhh hvor SØDT!!

Du har ret i at The Road virkelig sætter gang i tankerne om hvor godt man går rundt og har det! Ujjj det er en barsk og vild film!

Herhjemme sagde Kirstine altid "du elsker mig" imens hun så vildt tilfreds ud, når jeg jeg havde sagt godnat, he he!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Så fik tøsen lige sin mor til at tude! Plejer at tage hendes hoved i mine hænder, kysse hende og fortælle at jeg elsker hende. Nogle gange siger jeg så også "af hele mit hjerte". Her til aften kysser jeg hende så og siger "Mor elsker dig". 5 sek. efter ligger hun sine små hænder på mine kinder og hiver mig hen til hendes ansigt og siger "A hele hjerte" og kigger inderligt på mig.... Puha.. så trillede tårerne lige! Jeg havde nemlig savnet hende noget så forfærdeligt siden igår. Manden og jeg havde en alenedag, hvor hun blev passet hos farmor og farfar. Vi havde så valgt at leje en film og det blev en der hedder The Road. Den handlede så om en far der desperat prøver at holde sin søn i live efter en eller anden ukendt katastrofe har ramt jorden og der er intet levende tilbage andet end nogle få mennesker, hvor nogle af dem så har tyet til kanibalisme. En stor del af filmen handler om det at kunne tage valget at slå sit eget barn ihjel for at spare dem for det der er værre. Uhhh det satte så mange følelser igang at jeg næsten ikke kunne magte at jeg ikke kunne tage mit barn ind og ligge trygt og godt sammen med hende. Så jeg har været helt elendig lige siden og har bare ventet på at kun kom hjem i dag efter dagpleje og så laver hun lige sådan et trick" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Knuz Michelle - der er glad for den verden hun lever i og ikke håber nogensinde at skulle træffe sådan et valg

Åhhh sikke da en hjerteknuser.
Sidder her med tårer i øjnene.
Tak fordi du ville dele det med os. Sådan en lille engel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2010

Frk. Himmelblå

Ih altså, nu får du en gravid mor til at tude!

Hvor er hun dog en sød lille en, din datter.

Anmeld

19. november 2010

MarieMor

19. november 2010

Polkaprik

Beklager hvis det får nogle til at småsnøfte lidt, men måtte altså dele det

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.