Autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2008

Marco2

Ja, nu er det snart tid til at vi skal skifte autostolen ud, med en større. Men det er jo en jungle.... Så vil I ikke skrive hvilken I har, og om I er glade for den, anbefale én stol eller andet vi skal være obs på når nu vi skal vælge.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Pia.

Vores Auto stole er fra Römer - de har nogle super lækre stole og så er man sikker på at sikkerheden er i top...

Så mit råd ville være Römer, ikke sagt at der ikke findes mange andre gode stole, det aner jeg af gode grunde ikke da vi har kørt med samme mærke...

God jagt ude i den store jungle... Man får helt sved på panden af at tænke på det ikke.... :)

Knus
Pia
(H)

Anmeld

18. august 2008

Christinahr

Vi har en recardo 9-36 kg. Den er vi bare super glade for. Den er ikke helt billig men har nogle fede design.

Nu har vi fået vores i dåbsgave, men ellers tror ejg havde kigget efter römer.

Anmeld

18. august 2008

ann-kristina

Hej
Vi har også Rømer, den hedder vist duo isofix. Vi er rigtig glad for den og så skulle det også være den mest sikre.
Ann-Kristina

Anmeld

18. august 2008

miver

Hej ;)

Ja det er svært at finde rundt i de mange mærker og meninger :D

Vi har osse den fra recardo 9-36 kg og ja det er mange penge og skal af med på en gang men man kan jo osse bruge den til barnet vejer 36kg (det er jo lang tid ) så andre muligheder havde været dyre for os .
Vi købte den i Kære børn og ham sælgeren var virkelig god som han sagde du får en virkelig god stol der men det ville være bedst at købe en stol der hed 9-18 kg og så når hun var vokset ud af den købe 18-36kg (har siger ud fra test fra Tænk var det de bedste ) men jeg kunne osse hurtig regne ud det ville blive rigtig mange penge hvis det skulle være i de mærker jeg var int... i som recardo . britax eller Rømer king .
Recardo (9-36) er lidt over Middel i testen fra tænk ( det var den den gang jeg ved ikke om der er kommet en ny test ) .
Håber ikke mit indlæg virker alt for rodet ;)

For vores vedkommende er recardo det bedste valg er maget tilfreds med den , kan især godt li den går så meget ud ved hovedet (ligesom den gir extra beskytende)

(H) mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.