en lille update..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2010

karina pigen

jaaa så runder vi fulde 33 uger imorgen.. vildt..

jeg var en tur til jordmor idag, synes simpelhen det er så skønt med den jordmor... og alt ser fint ud, hun skønnede ham til at veje 2400 gram ( det går godt nok hurtigt nu). han har vendt sig nedaf som han skal så nu ved jeg at det er numse og fødder jeg kan mærke i toppen.. så hyggeligt..

så fik vi også lavede de næste 3 jordmor besøg, så der er styr på dem også, og så fik vi også aftalt et besøg på fødegangen i starten af dec, så jeg lige ved hvor og hvordan så jeg ik stresser over jeg ik kender omgivelserne.. det bliver rart.

en tur på vægten skulle jeg da også lige.. jaa talet nævner jeg ik.. hehe men har taget 7 kg på i alt så det fik jeg også ros for.. 7 uger igen og lad ham nu blive derind julen og nytår over..

ellers har jeg det fint, synes det underligt at jeg om så kort tid har min søn i armene.. men nøøøj jeg glæder mig..

håber i alle har det godt..

dec mdr må meget gerne går hurtigt så vores lille tussi kommer ud til os.. wheee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Kats

Dejligt at alt ser fint ud !!!
-  og super at han har vendt sig, så han er klar til at komme ud.
Men skal nok krydse fingrer for, at han bliver i maven hen over jul og nytår

Anmeld

16. november 2010

karina pigen

18januar/kats skriver:

Dejligt at alt ser fint ud !!!
-  og super at han har vendt sig, så han er klar til at komme ud.
Men skal nok krydse fingrer for, at han bliver i maven hen over jul og nytår

jeg krydser benene.. hehe

håber bare han kommer til tiden, ik for tidligt og ik for længe over.. hehe

synes bare det så øv at ha fødselsdag mellem jul og nytår.. vi er sat til den 5 jan..såå alt kan ske...

selvom jeg er ved at være liidt træt af at vente.. hehe men håber nu hvor vi går en jule mdr imøde at tden går hurtigt..

har i ellers styr på tingene du har jo termin kort efter mig jo

Anmeld

16. november 2010

Kats

jeg krydser benene.. hehe

håber bare han kommer til tiden, ik for tidligt og ik for længe over.. hehe

synes bare det så øv at ha fødselsdag mellem jul og nytår.. vi er sat til den 5 jan..såå alt kan ske...

selvom jeg er ved at være liidt træt af at vente.. hehe men håber nu hvor vi går en jule mdr imøde at tden går hurtigt..

har i ellers styr på tingene du har jo termin kort efter mig jo

Ja kryds benene
Pjat,  mon ikke han ankommer lige så fint til d.5..
Jeg har det på samme måde - der skal helst ikke ske noget før termin - men alligvel synes jeg godt at det må være snart!!!
Men december er altid så travl (og hyggelig) - så mon ikke tiden nok skal "flyve afsted".

Vi har lige lavet pusleplads nedenunder i dag - men mangler stadig ovenpå. Tøj, barnevogn, dyner etc er klar - men mangler fx stadig autostol.
Vi har også lige besluttet at flytte babyværelset  ( vi havde ellers indrettet et andet værelse) men nu bliver det i stedet et værelse der ligger lige op ad soveværelset, som vi i al hast er gået i gang med at renovere 
Så for at svare på dit spørgsmål... joooo vi er vældig klar og glæder os vildt til at møde den bette mus, men har da stadig nogle projekter der skal ordnes

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

Ih hvor dejligt at du havde et godt besøg! Og at den lille fyr vokser og vender som han skal

Anmeld

17. november 2010

Multebær

ihhh hvor er det spændende. Krydser fingre for han kommer d. 5 jan eller lidt efter.

Helt utroligt som tiden bare er fløjet afsted

Anmeld

17. november 2010

piadas

karina pigen skriver:

jaaa så runder vi fulde 33 uger imorgen.. vildt..

jeg var en tur til jordmor idag, synes simpelhen det er så skønt med den jordmor... og alt ser fint ud, hun skønnede ham til at veje 2400 gram ( det går godt nok hurtigt nu). han har vendt sig nedaf som han skal så nu ved jeg at det er numse og fødder jeg kan mærke i toppen.. så hyggeligt..

så fik vi også lavede de næste 3 jordmor besøg, så der er styr på dem også, og så fik vi også aftalt et besøg på fødegangen i starten af dec, så jeg lige ved hvor og hvordan så jeg ik stresser over jeg ik kender omgivelserne.. det bliver rart.

en tur på vægten skulle jeg da også lige.. jaa talet nævner jeg ik.. hehe men har taget 7 kg på i alt så det fik jeg også ros for.. 7 uger igen og lad ham nu blive derind julen og nytår over..

ellers har jeg det fint, synes det underligt at jeg om så kort tid har min søn i armene.. men nøøøj jeg glæder mig..

håber i alle har det godt..

dec mdr må meget gerne går hurtigt så vores lille tussi kommer ud til os.. wheee

Ja, det er godt nok vildt! Jeg synes også, det går stærkt! Snart er det os, der kan skrive herinde, at nu har vi veer og skrive FB osv.

Dejligt at bebs er ved at være stor nu. Nu gør det snart heller ikke så meget længere, hvis han skulle vælge at komme ud før tid, meeen jeg kan godt forstå, du gerne lige vil over jul og nytår først.

Jeg skal til jdm. imorgen, så det glæder jeg mig også til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.