Er en lidt forvirret nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Lene76

blomst84 skriver:

Jeg tror det er lidt uvisheden omkring det hele et kejsersnit er nøje planlagt og man ved hvad der skal ske. Men er det ikke sådan når man først ligger med veerne så glemmer man alligevel alt? Også er det vel "bare" at gøre hvas JM siger

jeg var ret glad for at ha læst lidt om hva og hvordan...... men jo man glemmer lidt når det hele først går rigtig igang.... det er lidt som om man gå ind i sig selv og kun tænker på at trække vejret og lytte til jdm. osse selvom man blir mega irriteret over at alle når det gør rigtig ondt hehe..... men vigtigt at huske på at der jo kommer noget RIGTIG GODT UD AF DET HELE ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

CA

blomst84 skriver:

Ja den ser vildt mærkelig ud ? Kan se en masse tegn ? Hmm... Jeg er rigtig glad for deres beslutning hvordan kan der være du evt ska have pks? Hvis jeg må spørge ?

Fordi moderkagen ved sidste kage lå i vejen for alm. fødsel. Så jeg skal scannes om to uger for at se om den kan have flyttet sig. Det håber jeg. HAr læst at de tit flytter sig sådan nogle. 

Anmeld

17. november 2010

blomst84

Carina87 skriver:

Fordi moderkagen ved sidste kage lå i vejen for alm. fødsel. Så jeg skal scannes om to uger for at se om den kan have flyttet sig. Det håber jeg. HAr læst at de tit flytter sig sådan nogle. 

Åh ja det kan jeg godt se, så bliver det lidt svært med alm. Fødsel. Men godt de scanner dig nogle gange så de kan se om den flytter sig så håber jeg den har rykket sig, så baby kan komme forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.