Hvad består jeres frokost af ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2008

Pia.

Morgenmad og aftensmad og lidt ind imellem det har jeg styr på, men frokosten løber jeg surt i... jeg er ikke den store rugbrøds spiser (spiser det dog)... Har ind imellem lavet et groft pittabrød med salat, tun eller rejer....

Men kunne godt tænke mig lidt nye idéer eller forslag til en lækker sund frokost...

Knus Pia (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

EliasNoah

Hejsa,

Jeg laver en super lækker salat med rucula og baby salat, kogt groft pasta, ristede pinjekerner, soltørrede tomater, feta, oliven og kylling. Hvis jeg rigtig fråser så kommer jeg også ristede bacon tern i. Nam nam.. Den bliver ikke "tør" pga olien fra de soltørrede tomater.

Super lækker og rigtig nem at lave.

Anmeld

18. august 2008

Pia.

EliasNoah skriver:

Hejsa,

Jeg laver en super lækker salat med rucula og baby salat, kogt groft pasta, ristede pinjekerner, soltørrede tomater, feta, oliven og kylling. Hvis jeg rigtig fråser så kommer jeg også ristede bacon tern i. Nam nam.. Den bliver ikke "tør" pga olien fra de soltørrede tomater.

Super lækker og rigtig nem at lave.

Mmmm ... lyder da også rigtig lækkert... det må jeg helt sikkert prøve... tusind tak...

Anmeld

20. august 2008

ka li ja

jeg spiser en rugbrød med cheesy hytteost, med kyllingepølse og avokado ovenpå. det er et hit, og har hørt det er godt for forbrændingen:D

Anmeld

20. august 2008

miver

Hej :D

Laver osse tit salat til frokost
Jeg er nok mest til alm. salat (evt icaberg eller lign.) nogle gange blander jeg det med salatmix ( bare for afveksling)
agurk
gode røde tomater
kogt kylling
solsikkekerner
Meget nem og simpel men jeg synes den smager fantastisk ;).

Andre gange kan jeg finde på at lave
Groft toastbrød med tomat og chesey smelteost (10%) og så in i ovnen og med lidt rå grønt til mums :D

(H) mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.