Hvad putter I i madpakken til de 3-årige?
William er temmelig kræsen - eller...det synes jeg ikke han er herhjemme, men alligevel kommer madpakken ofte næsten urørt retur....
I går havde pæd. sat en stopper for hans frugtindtag om eftermiddagen fordi han ikke havde rørt sin madpakke - med det resultat at knægten åd 3 frikadeller og 4 kartofler til aften....
Han påstår han ikke kan lide rugbrød fordi der er "krummer i" - jeg går ud fra han mener kerner - og vi har så i weekenden fået noget fint rugbrød, som gled fint ned. Men altså ikke i madpakken.....
Han har altid været mest til smørepålæg - dvs leverposteg, makrel, smøreost, finthakket skinkesalat. Men der er også krummer i nu....??
Vi bruger ofte grovhapser -stænger fra Kohberg, tror jeg nok - riskiks - agurkeskiver - og en lille æske med minifras/rosiner som "det lækre" - men de sidste par dage er det også kommet retur....
Jeg pynter efter alle kunstens regler - snitter agurkerne i stjerner, tegner ansigt med remo på leverpostegen, og tegner forskellige ting på hans mellemlægspapir....
Når jeg forsøger at inddrage ham i madpakkesmøringen for på den måde at gøre ham lidt mere interesseret og forhåbentlig spiser sin mad, er svaret "ikke noget" og "gider ikke have madpakke med"....
Hilfe, bitte.....
Anmeld