Babyslynge/bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Sabsy

Chritinap skriver:

kan du sende et billede? - og kan de også sidde behageligt i sådan en slynge samt er den nem nok at fumle på?

Vi havde to, og den jeg sælger er brugt 1 gang, da Benjamin synes han havde vænnet sig til den anden, men han elskede sin slynge, det er ligesom at tage en skuldertaske på.. Altså over hovedet, og armen igennem så er den på..

http://sara-babyudstyr.dk/id/10369/TTBS128

Den er pt hos min svigermor da hun prøver at sælge den.. - Men hvis du vil ha et billed hvor jeg har den på skal det nok kunne lade sig gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Kvindemin

ladydan1 skriver:

en vikle er egentlig et langt stykke stof man vikler omkring sig selv og barnet. Der er mange forskellige bæremuligheder.

http://vikler.dk/

:-) Sisse

ejj hvor smart. hvad er prisen på sådan en ? og hvor kan de evt. bestilles/købes?

Anmeld

16. november 2010

Mi

Jeg har aldrig brugt slynge, men har til gengæld været rigtig glad for min vikel. Det var en strækviket (strækstof) som er rigtig god til dem når de er helt små. Men der skal ikke være stræk i når de bliver lidt tungere. Når først du har prøvet vikel, og sikkert også slynge, så går du ALDRIG  tilbage til bæresele. De sidder bare så dårligt i en bæresele i forhold til, og får slet ikke den optimale støtte.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Chritinap skriver:

ejj hvor smart. hvad er prisen på sådan en ? og hvor kan de evt. bestilles/købes?

Det er meget forskelligt alt efter længde, materiale osv..men jeg købte min brugt på dba. for 300 kr.

Jeg købte en ekstra lang så også manden kan bruge den. Bruger den stadig.

Billedet er fra okt. hvor vi var i London. Vi brugte udelukkende vikle og bæresele og havde slet ikke Klapvogn eller andet med til hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2010

Tdittmann

MarianneSonne skriver:

Jeg har aldrig brugt slynge, men har til gengæld været rigtig glad for min vikel. Det var en strækviket (strækstof) som er rigtig god til dem når de er helt små. Men der skal ikke være stræk i når de bliver lidt tungere. Når først du har prøvet vikel, og sikkert også slynge, så går du ALDRIG  tilbage til bæresele. De sidder bare så dårligt i en bæresele i forhold til, og får slet ikke den optimale støtte.

Marianne

www.stjerneleg.dk

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" /> samtidig med at det ikke er så hårdt for dine skuldre og ryg som hvis man bruger bæresele

Anmeld

16. november 2010

Zafir

Altså jeg er SUPER glad for min vikle. Jeg har fået en vikle idag. Dejlig dejlig

Jeg har med Idun syet en krammesele (blanding af mai tai og en skildpaddesele). Den er også fin, men jeg er meget gladere for viklen, fordi de er lidt mere flexibel og støtter mig bedre. - Jeg har jo skæv ryg og har brug for rigtig meget støtte.

Det eneste der er lidt besværligt er at jeg har alt det der stof, når jeg skal binde den. Det er lidt træls, når man er ude og hvis jorden er lidt våd eller sådan. Men det plejer at gå alligevel.

Og der er masser af undervisning i at binde dem på youtube

Så jeg siger VIKLE Det er virkelig det aller bedste jeg har prøvet

Anmeld

16. november 2010

Zafir

ladydan1 skriver:

Det er meget forskelligt alt efter længde, materiale osv..men jeg købte min brugt på dba. for 300 kr.

Jeg købte en ekstra lang så også manden kan bruge den. Bruger den stadig.

Billedet er fra okt. hvor vi var i London. Vi brugte udelukkende vikle og bæresele og havde slet ikke Klapvogn eller andet med til hende.

Min er også ekstra lang, fordi min veninde er lidt buttet, som jeg har fået den af. Det er super dejligt at den lige har den ekstra længde, så jeg kan binde den på forsiden, selvom den burde være på bagsiden, så kan jeg lige få den om på forsiden

Anmeld

16. november 2010

BinaMor

ja vikle eller ringslynge.

se min hjemmeside www.bondebaby.dk der er billede under "slynger" af mig med madelina på 2 måneder og min svoger med nyfødt i vuggestilling

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Zafir skriver:

Min er også ekstra lang, fordi min veninde er lidt buttet, som jeg har fået den af. Det er super dejligt at den lige har den ekstra længde, så jeg kan binde den på forsiden, selvom den burde være på bagsiden, så kan jeg lige få den om på forsiden

ja det er nemlig rart..så har man mere føling med det.

;-) Sisse

Anmeld

16. november 2010

Kvindemin

BinaMor skriver:

ja vikle eller ringslynge.

se min hjemmeside www.bondebaby.dk der er billede under "slynger" af mig med madelina på 2 måneder og min svoger med nyfødt i vuggestilling

hvordan binder man sådan en ringslynge, kan du hurtigt forklare mig det?
hvad koster en ringslynge hos dig i alm sort stof (normal str. tror jeg, er 160 høj og spinkel).

Vh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.