af at Mads hele dagen har haft næsten 40 i feber. Han er jo stort set aldrig syg den dreng, så det er underligt hvad der lige har givet ham feber i dag. Han har været helt slap og ked af det. Han plejer elers nok at kunne lege lidt og snakke, selvom han er syg, men ikke i dag. Han har bare villet sidde hos en af os, og har bare kigget tomt ud i luften. Han livede do lidt op, da han så noget med store gravmaskiner i tv.
Ellers har vi haft en dejlig weekend. Vi kulle til familiefest i går, det startede kl 10 om formiddag. I går aftes skulle vi hjem til den lokale sommerfest her i byen hvor vi bor, så vi havde en lang dag. Men gud hvor var det dejligt at kommer ud at feste og ikke mindst synge alle de gode hits, som bandet spillede. Jeg er hel hæs i dag, så jeg må have sunget en del. Det er ved at være ret længe siden jeg sidst har givet den gas, så det var dejligt at være afsted. Min mor var her og passede Mads, så han var i tryge hænder. Hun tog ham ogå i morges, så luksus luksus. Jeg kunne ikke sove mere da klokken havde slået 8. Heller ikke selvom jeg først var i sen kl lidt over 4. Men sådan gik det. Så dagen har været præget af træthed over hele linien.
Jeppe bliver hjemme ved Madsen i morgen, så håber vi han snart får det bedre. Jeppe og mig har forresten 13 års dag i morgen. Mon han husker det ????? :D
Pip gok fra en meget træt st, som mangler overskud efter jobstart.
Til Anja, tak for din hilsen i min gæstebog, der er vist desværre ingen ferie undervejs.
Anmeld