Dejlig weekend på trods.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2008

st

af at Mads hele dagen har haft næsten 40 i feber. Han er jo stort set aldrig syg den dreng, så det er underligt hvad der lige har givet ham feber i dag. Han har været helt slap og ked af det. Han plejer elers nok at kunne lege lidt og snakke, selvom han er syg, men ikke i dag. Han har bare villet sidde hos en af os, og har bare kigget tomt ud i luften. Han livede do lidt op, da han så noget med store gravmaskiner i tv.

Ellers har vi haft en dejlig weekend. Vi kulle til familiefest i går, det startede kl 10 om formiddag. I går aftes skulle vi hjem til den lokale sommerfest her i byen hvor vi bor, så vi havde en lang dag. Men gud hvor var det dejligt at kommer ud at feste og ikke mindst synge alle de gode hits, som bandet spillede. Jeg er hel hæs i dag, så jeg må have sunget en del. Det er ved at være ret længe siden jeg sidst har givet den gas, så det var dejligt at være afsted. Min mor var her og passede Mads, så han var i tryge hænder. Hun tog ham ogå i morges, så luksus luksus. Jeg kunne ikke sove mere da klokken havde slået 8. Heller ikke selvom jeg først var i sen kl lidt over 4. Men sådan gik det. Så dagen har været præget af træthed over hele linien.

Jeppe bliver hjemme ved Madsen i morgen, så håber vi han snart får det bedre. Jeppe og mig har forresten 13 års dag i morgen. Mon han husker det ????? :D

Pip gok fra en meget træt st, som mangler overskud efter jobstart.
Til Anja, tak for din hilsen i min gæstebog, der er vist desværre ingen ferie undervejs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Munder

Nååå lille mand, håber da han har det bedre i dag.

Tillykke med de 13 år :), vi havde 11 års dag i fredags, og lur mig om manden ikke huskede det og kom hjem med en stooor buket blomster(L)

Puha, her har weekenden været hård, Andrea er igen igen igen forkølet og har været pivet, derudover har vi været til vejfest, og det gik ikke stille for sig, så jeg var noget træt i hovedet i går:P

Rigtig god dag på jobbet. Er du ved at falde til?

Knus
Dorte

Anmeld

18. august 2008

Stumpen

Hejsa..
Hva så huskede han det??? :D

Jeg håber at den lille mand har fået det bedre.. Lækkert at I lige kunne have en aften, som st og Jeppe og endda få lov at sove længe dagen efter, det er heller at kimse af ;)

(H) Anja..

Anmeld

18. august 2008

st

Hmm tjow. Han sagde da tillykke i morges, men ingen blomster. Vi har været ude at spise i aften, men det var nu mere fordi det var min idé. Men hvem ved, det kan være der venter noget senere. Jeppe skal ikke have skyld for at komme rendende med blomster i utide. :)
Men dejlig det er han.

Madsen er frisk igen. Jeppe har været hjemme hos ham i dag, og han har heldigvis ikke haft feber. Så han er klar til dp igen i morgen.

Knus st.

Anmeld

18. august 2008

Stumpen

Mænd tænker (oftest) bare ikke på sådan noget som vi kvinder gør.. Og hovedsagen er da at han er dejlig og at du elsker ham (L)
Godt at høre at Mads er okay igen...
(H) Anja..

Anmeld

19. august 2008

rlyn

Godt han er ovenpå igen, den lille Madsen. Man kan godt mærke når de for alvor er syge og bare sidder og hænger :(

Det lyder da til I havde en hyggelig dag - trods mandens manglende blomster ;) Men det er nok sådan mænd er flest :S

Knus
Rikke - som snart har 2-års bryllupsdag dag 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.