Pelsvest søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. november 2010

qp

MissGeoh skriver:

Jeg har snakket med min farmor i dag og spurgt hende ind til den. Men hun husker ikke hvilken butik den er købt i eller hvad mærke det er. Men hun kunne huske at den kostede omkring de 2500 kr.

Og jeg så at du har skrevet at den skulle være billig den du søger. :/

Jep det skulle det jo være... Men jeg fornemmer lidt, at du er et helt andet sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

MissGeoh

qp skriver:

Jep det skulle det jo være... Men jeg fornemmer lidt, at du er et helt andet sted?

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil have for den. Altså nu er der jo ikke mærke i og vi ved ikke hvor den er købt, så jeg kan vel ikke tillade mig at tage det vilde for den?

Men jeg ved hvertfald jeg ikke vil sælge den billigt. :/

Anmeld

16. november 2010

qp

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil have for den. Altså nu er der jo ikke mærke i og vi ved ikke hvor den er købt, så jeg kan vel ikke tillade mig at tage det vilde for den?

Men jeg ved hvertfald jeg ikke vil sælge den billigt. :/

Ihh det er da så meget snyd, at du skal reagere på min tråd og lokke med en lækker pels som du så ikke har tænkt dig, at sælge billigt alligevel... Haha!

Nå men du må have held og lykke med salget

Anmeld

16. november 2010

MissGeoh

qp skriver:

Ihh det er da så meget snyd, at du skal reagere på min tråd og lokke med en lækker pels som du så ikke har tænkt dig, at sælge billigt alligevel... Haha!

Nå men du må have helt og lykke med salget

Det er jeg også ked af, men så først senere at du havde skrevet den skulle være billig. Det er min fejl.

Jeg undskylder..

Jeg tænker den lige igennem og så vender jeg tilbage hvis jeg finder en pris jeg mener er okay billigt for sådan en.

Anmeld

16. november 2010

qp

MissGeoh skriver:

Det er jeg også ked af, men så først senere at du havde skrevet den skulle være billig. Det er min fejl.

Jeg undskylder..

Jeg tænker den lige igennem og så vender jeg tilbage hvis jeg finder en pris jeg mener er okay billigt for sådan en.

Jep gør bare det

Anmeld

17. november 2010

qp

Kom nu med en fiiiiiiiiin pelsvest til mig???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.