Chanel - Change parfume?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

TineA

qp skriver:

Nårh okay, men tak fordi du forsøgte Eau de parfum og toiletten er totalt forskellige i duften lige hvad angår Change

Ærgeligt.. Det ville da ellers have været fedt for os begge hvis du kunne få den og jeg kunne komme af med den Jeg er sleeeet ikke inde i hvordan Chanels dufte er, udover jeg synes denne her er virkelig tung og meget "damet"

Men er Eau de parfumen ikke også lettere og mildere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Steph_Laurits

qp skriver:

Eau de toilette er jo kunststoffer som ligner duften på eau de parfum - den holder et pr timer hvorimod Eau de parfum er næsten 100% parfume  kan holde i flere dage (på tøj) og 2 døgn på kroppen.... endvidere behøver man kun 1 eller 2 spraypust

Aaah okay. Det vidste jeg faktisk slet ikke. Tak for den gode info

Anmeld

10. december 2010

qp

W010910 skriver:

Ærgeligt.. Det ville da ellers have været fedt for os begge hvis du kunne få den og jeg kunne komme af med den Jeg er sleeeet ikke inde i hvordan Chanels dufte er, udover jeg synes denne her er virkelig tung og meget "damet"

Men er Eau de parfumen ikke også lettere og mildere?

Lige mht Chanels dufte er der virkelig stor forskel på eau de parfum og eau de toilette, de dufter vidt forskelligt når de først sidder på kroppen... elsker eau de parfumen og eau de toiletten vil jeg slet ikke kendes ved Jeg synes den er mild ja - den er ihvertfald et ret godt scoremiddel!!

Prøv og sælg den på trendsales, der er helt sikkert nogen der springer på - de er faktisk ret populære derinde

Anmeld

10. december 2010

qp

StephanieJ skriver:

Aaah okay. Det vidste jeg faktisk slet ikke. Tak for den gode info

Det var da så lidt, så ved du jo at selv om eau de parfum er lidt dyrere så kan det bedre betale sig at købe den da man jo ikke bruger ret meget ad gangen af den

Anmeld

10. december 2010

TineA

qp skriver:

Lige mht Chanels dufte er der virkelig stor forskel på eau de parfum og eau de toilette, de dufter vidt forskelligt når de først sidder på kroppen... elsker eau de parfumen og eau de toiletten vil jeg slet ikke kendes ved Jeg synes den er mild ja - den er ihvertfald et ret godt scoremiddel!!

Prøv og sælg den på trendsales, der er helt sikkert nogen der springer på - de er faktisk ret populære derinde

Det må jeg gøre. Den står bare og pynter på badeværelset , den er jo ret flot Men jeg bruger den aldrig. Den må en tur på TS sammen med alt det andet der bor derinde ..

Håber du finder den rette scoreduft

Anmeld

10. december 2010

qp

W010910 skriver:

Det må jeg gøre. Den står bare og pynter på badeværelset , den er jo ret flot Men jeg bruger den aldrig. Den må en tur på TS sammen med alt det andet der bor derinde ..

Håber du finder den rette scoreduft

Jep der er ikke andet at gøre

Og eau de parfumen er en scoreduft, tro mig hahaha

Anmeld

10. december 2010

Steph_Laurits

qp skriver:

Det var da så lidt, så ved du jo at selv om eau de parfum er lidt dyrere så kan det bedre betale sig at købe den da man jo ikke bruger ret meget ad gangen af den

Ja helt sikkert
Det vil jeg da huske

Anmeld

10. december 2010

TineA

qp skriver:

Jep der er ikke andet at gøre

Og eau de parfumen er en scoreduft, tro mig hahaha

Hehe, jeg er pænt meget scoret! Men måske den skulle anbefales til en masse singleveninder ..

Anmeld

10. december 2010

qp

W010910 skriver:

Hehe, jeg er pænt meget scoret! Men måske den skulle anbefales til en masse singleveninder ..

Ja gør du det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.