har lige fået ryddet ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
882 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Trine89

langt om længe har jeg fået ryddet lidt ud i tøjet.. 

meget af det er altså ikke så meget værd mere, men der var noget af det som det ikke rigtig har været brugt.. men måske der er en her der kan?? 

Billede 1 : Blå trøje med brede ærmer fra VILA - Str S brugt få gange.
Nypris 200 kroner (mener jeg) NU 50 kroner

billede 2+3 : en sød kjole med blomster fra Sisters Point - str S/M. jeg har brugt den en gang, men syntes ikke den sidder så pænt på mig.
nypris 150 kroner NU 50 kroner

billede 4 : Kjole med Stropper Fra VILA - str S. aldrig brugt købt i vinters. 
Nypris 250 kroner, NU 75 kroner

Billede 5 : En farverig trøje, men også gennemsigtig så man skal nok liiige have en trøje under, jeg har brugt den en gang. den er af mærket CAVIAR og mener at det er en str M. Nypris kan jeg ikke huske men NUpris er 25 kroner

Alle priser er ekls. porto. 

Hvis der skulle være en der ville købe det hele vi det blive en samlet pris på 150 kroner plus porto. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

CamillaValby

Trine89 skriver:

langt om længe har jeg fået ryddet lidt ud i tøjet.. 

meget af det er altså ikke så meget værd mere, men der var noget af det som det ikke rigtig har været brugt.. men måske der er en her der kan?? 

Billede 1 : Blå trøje med brede ærmer fra VILA - Str S brugt få gange.
Nypris 200 kroner (mener jeg) NU 50 kroner

billede 2+3 : en sød kjole med blomster fra Sisters Point - str S/M. jeg har brugt den en gang, men syntes ikke den sidder så pænt på mig.
nypris 150 kroner NU 50 kroner

billede 4 : Kjole med Stropper Fra VILA - str S. aldrig brugt købt i vinters. 
Nypris 250 kroner, NU 75 kroner

Billede 5 : En farverig trøje, men også gennemsigtig så man skal nok liiige have en trøje under, jeg har brugt den en gang. den er af mærket CAVIAR og mener at det er en str M. Nypris kan jeg ikke huske men NUpris er 25 kroner

Alle priser er ekls. porto. 

Hvis der skulle være en der ville købe det hele vi det blive en samlet pris på 150 kroner plus porto. 

Hvad er størrelserne ?

Anmeld

15. november 2010

Trine89

CamillaValby skriver:

Hvad er størrelserne ?

Det er m det hele, dog er kjolen med blomster S/M

Anmeld

15. november 2010

CamillaValby

Trine89 skriver:

Det er m det hele, dog er kjolen med blomster S/M

Øv bøv så er det et nr. for stort. Er helt vild med den på billed nr. 5 den ville se vildt fed ud oven på et par hvide bukser

Anmeld

15. november 2010

Trine89

CamillaValby skriver:

Øv bøv så er det et nr. for stort. Er helt vild med den på billed nr. 5 den ville se vildt fed ud oven på et par hvide bukser

Tror nu sagtens du vil kunne passe den.. den sidder lidt tæt på mig.. så tror tror måske den vil falde flot på dig.. 

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Den sommerkjole.... kan stroppen i nakken justeres/bindes eller er den en fast "længde"?

Anmeld

16. november 2010

Trine89

TbCp skriver:

Den sommerkjole.... kan stroppen i nakken justeres/bindes eller er den en fast "længde"?

Det er en fast "længde"  

var det noget?? 

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Jeg er egentlig interesseret i det hele... og tænkte at vi jo skal mødes snart så om vi kunne handle der?

Anmeld

16. november 2010

Trine89

TbCp skriver:

Jeg er egentlig interesseret i det hele... og tænkte at vi jo skal mødes snart så om vi kunne handle der?

jo det kan du tro jeg tager det da bare lige med til baby.dk møde i næste uge. og så kan du jo lige kigge på det  

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Trine89 skriver:

jo det kan du tro jeg tager det da bare lige med til baby.dk møde i næste uge. og så kan du jo lige kigge på det  

Det lyder godt... det var 150 for det hele ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.