hjælp mig lige her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2008

heimchen

hej alle.

jeg kan ikke finde noget om det andre steder, for jeg aner ikke hvad det kaldes - i stort set alle stillinger, om jeg står, går, ligger eller sidder så er der noget (en sene, nerve etc..?) der sætter sig i "klemme" helt inderst på inderlåret, altså lige mellem benene , men det går ud til siden og lidt nedad i benet.. det gør s**** hamrende ondt og jeg når det er der bliver jeg nødt til at stå helt stille eller bevæge mig meget meget langsomt indtil det løsner sig.. jeg aner ikke hvordan jeg kan forklare det bedre.. (?)

er der nogen der kender det - eller ved hvad det er ?
jeg er i dag 37+1 uger henne, hvis det har noget med det at gøre, at baby fylder/vejer meget efterhånden..

kærlig hilsen
susan / heimchen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Plysbjørnen

heimchen skriver:

hej alle.

jeg kan ikke finde noget om det andre steder, for jeg aner ikke hvad det kaldes - i stort set alle stillinger, om jeg står, går, ligger eller sidder så er der noget (en sene, nerve etc..?) der sætter sig i "klemme" helt inderst på inderlåret, altså lige mellem benene , men det går ud til siden og lidt nedad i benet.. det gør s**** hamrende ondt og jeg når det er der bliver jeg nødt til at stå helt stille eller bevæge mig meget meget langsomt indtil det løsner sig.. jeg aner ikke hvordan jeg kan forklare det bedre.. (?)

er der nogen der kender det - eller ved hvad det er ?
jeg er i dag 37+1 uger henne, hvis det har noget med det at gøre, at baby fylder/vejer meget efterhånden..

kærlig hilsen
susan / heimchen :)

Umiddelbart synes jeg det godt kunne lyde af noget i retning af en bækkenløsning... Men det kan jo også være at det "bare" er den lille der er ved at blive enig med sig selv om at skulle ned på plads...

Men mon ikke du skulle ringe til lægen og snakke med dem...

Betina 31+5

Anmeld

17. august 2008

heimchen

tak for svaret , jo jeg skal snakke med min jordmor / læge om det , men ville også lige høre her hvad det evt ku være.. det er jo lidt svært at forklare når jeg ik aner hvad det hedder.. smiler.

eij håber da ik det er bækkenløsning - det gør jo ondt, gør det ikke? :s

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

heimchen skriver:

tak for svaret , jo jeg skal snakke med min jordmor / læge om det , men ville også lige høre her hvad det evt ku være.. det er jo lidt svært at forklare når jeg ik aner hvad det hedder.. smiler.

eij håber da ik det er bækkenløsning - det gør jo ondt, gør det ikke? :s

Jo det gør det da:), men det er vist meget forskælligt hvor meget ondt folk har...

Betina

Anmeld

1. september 2008

Tikki

Kunne det måske være din iskiasnerve? Den løber gennem lænden gennem ballen og ned mod benet og kan sætte sig i klemme den sidste periode af graviditeten. Det skete for min veninde og er bestemt ikke sjovt...det forsvandt dog nogle dage inden fødslen.

Ellers vil jeg også skyde på bækkenløsning. Min anden veninde fik bækkeløsning 3 uger før fødslen, hvor hendes ene ben låste og gjorde meget ondt.....Håber da det går væk, for det er da ufedt her til sidst.

Held og lykke med slutspurten ;)

Anmeld

2. september 2008

monstar99

Har selv bækkenløsning har haft det siden uge 17.
Men den smerte er mere i bækkenbunden,hoften og ryggen, ved mig.
Men det er en smerte som ikke kan gåes væk tværtigimod, gør bevægelse det bare meget smerte fuldt.

Tror mere på Jeanettes teori om:
Kunne det måske være din iskiasnerve? Den løber gennem lænden gennem ballen og ned mod benet og kan sætte sig i klemme den sidste periode af graviditeten. Det skete for min veninde og er bestemt ikke sjovt...det forsvandt dog nogle dage inden fødslen.

Jeanette skriver:

Ellers vil jeg også skyde på bækkenløsning. Min anden veninde fik bækkeløsning 3 uger før fødslen, hvor hendes ene ben låste og gjorde meget ondt.....Håber da det går væk, for det er da ufedt her til sidst.

Held og lykke med slutspurten ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.