blop 12+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

nåhhh hvor fint.. den ser sød ud kan se vi næsten har termin samtidig

jeg har termin d. 15. Maj

vi er tæt på hinanden mht terminsdato

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Nina Sophia skriver:

jeg har termin d. 15. Maj

vi er tæt på hinanden mht terminsdato

ja det må man sige! det bliver så spændende, lidt skræmende men spændende!

Jeg har lige fået en masse baby tøj hjem, og ja jeg ved det er tidlig, men det der kommer bag på mig er alt det man skal sætte sig ind i og vide om babytøj og størrelser! og hvad man skal bruge hvornår!

Anmeld

10. december 2010

Skovrup

Maja84 skriver:

Ja det er en oplevelse hver evig enenste gang man er til scanning, og ja man kan jo næsten ikke vente til det kan ses, sådan havde jeg det selv, og nu synes jeg godt nok jeg er blevet stor, så er dte jo heller ikke nemt at gøre mig tilfreds haha

Men kan godt forstå du er stolt, dte er bare så dejligt, og specielt når man får de gode nyheder til nf scanningen

ja jeg synes altså også bare de tal var så perfekte som de kunne værre og den lille plaskede rundt i maven

vi glæder os meget herhjemme, det bliver noget af en omvæltning

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Fru. Skovrup skriver:

ja jeg synes altså også bare de tal var så perfekte som de kunne værre og den lille plaskede rundt i maven

vi glæder os meget herhjemme, det bliver noget af en omvæltning

Ja det kan jeg godt forstå, jeg er ikke helt inde i tallene, jeg fik bare at vide vores lå rigtig godt, og det er jo det vigtigste

Anmeld

11. december 2010

NessaXenia

Fru. Skovrup skriver:

ja det må man sige! det bliver så spændende, lidt skræmende men spændende!

Jeg har lige fået en masse baby tøj hjem, og ja jeg ved det er tidlig, men det der kommer bag på mig er alt det man skal sætte sig ind i og vide om babytøj og størrelser! og hvad man skal bruge hvornår!

hehe ja, hvis man ikke lige er inde i det, kan det godt være en udfordring

Anmeld

12. december 2010

Skovrup

Nina Sophia skriver:

hehe ja, hvis man ikke lige er inde i det, kan det godt være en udfordring

en udfordring der kan være helt uoverskuelig når man har 20 poser med tøj i alle størrelser som skal sorteres efter 10 størrelser men jeg er glad for at have det hjemme, da vi jo får brug for det.

glæder mig til blop kommer ud, og vi kan lære ham at kende!

Min mand og jeg har fået en Doptone tingest af mandens Fætter, og min mand tager den til tider frem for at høre på den lille i maven, det er en helt speciel følelse! Min mand er vild stolt over at det er én af hans soldater der har gjort min mave stor

Anmeld

12. december 2010

Skovrup

Maja84 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, jeg er ikke helt inde i tallene, jeg fik bare at vide vores lå rigtig godt, og det er jo det vigtigste

det må man sige! det er også bare så mærkelig første gang man ser den lille på skærmen, man tror ikke sine egne øjne, at den er i maven! 

jeg skal til misdannesles skanning her den 4 januar (mener jeg) det bliver sjovt at se den lille igen, det er en sjov mulighed vi har idag, for at se på den lille selvom den er i maven, sådan noget sagde min mor hun aldrig fik tilbudt....

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Fru. Skovrup skriver:

det må man sige! det er også bare så mærkelig første gang man ser den lille på skærmen, man tror ikke sine egne øjne, at den er i maven! 

jeg skal til misdannesles skanning her den 4 januar (mener jeg) det bliver sjovt at se den lille igen, det er en sjov mulighed vi har idag, for at se på den lille selvom den er i maven, sådan noget sagde min mor hun aldrig fik tilbudt....

Ja synes ogå det er dejligt, nu havde jeg haft 3 scanninger inden nakkefold, så var jo en anden følelse ejg nok havde, og kiggede måske mere på hvor meget den havde udviklet sig fra sidst, men ja det er helt fantastisk når man får et kig ind i maven til den lille

Anmeld

13. april 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

første billede af blop! 

blev taget til nakkefoldsscanningen, som i øvrigt gik rigtig godt! havde en chance der hed 1:20682 så det er gode tal

blev sat to dage frem i termin, så nu jeg sat til 20. Maj 2011

-Fru skovrup

hvor er han fin Kan  se det bliver i familien havde tallet 1:21078

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.