Så er det nyeste billede klar! Det er fra i går hvor jeg var 30+4!
Ellers er der vist ikke så meget nyt. Vi har fundet Kirstines gamle barnevogn frem, en Brio Sport! Den er stadig super fin, men slangerne i dækkene kan ikke længere holde luft, så dem skal jeg lige forbi en cykelhandler med. Derudover så er elastikkerne i overlæderet noget trætte i det (alle de der små løkker osv) så jeg har været i stof 2000 og købe ny elastik, som jeg regner med at mormor kan sy på her i weekenden. Så burde sovevognen også være klar parat! Jeg er faktisk vildt imponeret over så flot den holder sig! Jeg har haft den lånt ud til en veninde de sidste tre år, hvor den har stået hos hendes forældre når de har babysittet et par gange om ugen (hun er alene). Den er faktisk ikke rustet og selv om vognen er i lys-grå så er den stadig så pæn! Vildt! Den er alligevel 7 år gammel nu!
Jeg har det fysisk bedre, efter at Bimmeren har vendt sig og nu ikke længere har hovedet most helt ned i mit bækken. Min bækkenløsning føltes ikke helt så slem nu, og jeg har heller ikke så meget vand i benene! Så må vi håbe han er en artig dreng og først vender sig sådan i uge 36-37 igen, he he! Min JDM siger der stadig er masser af plads til ham i min store vom, så han kan nå at vende sig maaasser af gange endnu!
Jeg har ikke lige været på vægten de sidste par dage, så den kan jeg desværre ikke oplyse noget aktuelt om! Sidst var i onsdags hvor vægten sagde +12.3 kg! Det vil sige at jeg fra d. 11/10 til 10/11 har taget 1.5 kg på! Det er jeg sådan set godt nok tilfreds med!
Jeg er jo i dag 30+5, dvs. der er kun 7 uger til jeg fødte Kirstine på det her tidspunkt! Hun kom 37+4! Ihhhh hvor er det vildt! 7 uger kun!!! Det er dog sådan nogenlunde 1/1 så den bette Bimmer må gerne lige tage et par uger mere
Den 14 januar, det er sådan en "pæn" dato! Der må han gerne komme!
Guldkarameller og mandler til halsbranden, herfra!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld