Bimmeren 30+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2010

DK

Så er det nyeste billede klar! Det er fra i går hvor jeg var 30+4!

Ellers er der vist ikke så meget nyt. Vi har fundet Kirstines gamle barnevogn frem, en Brio Sport! Den er stadig super fin, men slangerne i dækkene kan ikke længere holde luft, så dem skal jeg lige forbi en cykelhandler med. Derudover så er elastikkerne i overlæderet noget trætte i det (alle de der små løkker osv) så jeg har været i stof 2000 og købe ny elastik, som jeg regner med at mormor kan sy på her i weekenden. Så burde sovevognen også være klar parat! Jeg er faktisk vildt imponeret over så flot den holder sig! Jeg har haft den lånt ud til en veninde de sidste tre år, hvor den har stået hos hendes forældre når de har babysittet et par gange om ugen (hun er alene). Den er faktisk ikke rustet og selv om vognen er i lys-grå så er den stadig så pæn! Vildt! Den er alligevel 7 år gammel nu!

Jeg har det fysisk bedre, efter at Bimmeren har vendt sig og nu ikke længere har hovedet most helt ned i mit bækken. Min bækkenløsning føltes ikke helt så slem nu, og jeg har heller ikke så meget vand i benene! Så må vi håbe han er en artig dreng og først vender sig sådan i uge 36-37 igen, he he! Min JDM siger der stadig er masser af plads til ham i min store vom, så han kan nå at vende sig maaasser af gange endnu!

Jeg har ikke lige været på vægten de sidste par dage, så den kan jeg desværre ikke oplyse noget aktuelt om! Sidst var i onsdags hvor vægten sagde +12.3 kg!  Det vil sige at jeg fra d. 11/10 til 10/11 har taget 1.5 kg på! Det er jeg sådan set godt nok tilfreds med!

Jeg er jo i dag 30+5, dvs. der er kun 7 uger til jeg fødte Kirstine på det her tidspunkt! Hun kom 37+4! Ihhhh hvor er det vildt! 7 uger kun!!! Det er dog sådan nogenlunde 1/1 så den bette Bimmer må gerne lige tage et par uger mere Den 14 januar, det er sådan en "pæn" dato! Der må han gerne komme!

Guldkarameller og mandler til halsbranden, herfra!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

utrolig flot mave...

Anmeld

15. november 2010

Sofia

Rigtig fiiiin mave

Den 14. januar er en pæn dato, det har du ret i. Men er det ikke for tidligt, er det ikke bedre med den 22. januar, det er også en pæn dato synes jeg og så er ansættelsesretten overstået...

Jeg er jo sat til den 27. marts, synes ikke det er den flotteste dato, så satser i stedet på den 24. marts

Anmeld

15. november 2010

DK

Sofia skriver:

Rigtig fiiiin mave

Den 14. januar er en pæn dato, det har du ret i. Men er det ikke for tidligt, er det ikke bedre med den 22. januar, det er også en pæn dato synes jeg og så er ansættelsesretten overstået...

Jeg er jo sat til den 27. marts, synes ikke det er den flotteste dato, så satser i stedet på den 24. marts

Ansættelsesretten... ARGHHH jeg gider slet ikke tale om det! Der bliver kun en, EEN, dato og det er d. 28/1, da der ikke var nok skrevet på til d. 17, og jura vil ikke holde to datoer så, selvom at underviserne havde lovet højt og helligt at der uanset hvad blev to dage!

Så når det først bliver d. 28/1 jeg skal op til ansættelsesret, så kan jeg ligeså godt få født!

Anmeld

15. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ansættelsesretten... ARGHHH jeg gider slet ikke tale om det! Der bliver kun en, EEN, dato og det er d. 28/1, da der ikke var nok skrevet på til d. 17, og jura vil ikke holde to datoer så, selvom at underviserne havde lovet højt og helligt at der uanset hvad blev to dage!

Så når det først bliver d. 28/1 jeg skal op til ansættelsesret, så kan jeg ligeså godt få født!

EJJJJ; det er da bare træls og for dårligt!!!!! Men du snupper den i feb - det klarer du nemt, med dit altid store overskud!

Anmeld

15. november 2010

Mettemus

Det er simpelthen den flotteste mave!!

Hvor er det fedt at du har det godt, er fuld af overskud og det hele  Og lur mig om ikke de syv uger kommer til at gå mega hurtigt!? Jeg har det lidt ambivalent med de få uger - på den ene side glææææder jeg mig til at han kommer ud (jeg er nemlig ved at løbe fuldstændig tør for overskud og synes slet ikke det her graviditet er så sjovt som det har været), på den anden side får jeg stress bare ved tanken om alt det der skal nås inden januar... puha, det er nok godt nok hvis han venter til termin. Jeg satser lidt på d. 11.01.11 - det synes jeg er en sjov dato!

Anmeld

15. november 2010

2babygirls

Det er vel nok en fin lille hule han bor i

Anmeld

15. november 2010

CiSo

Jeg har fulgt med på sidelinjen.. Og du har altså bare en fantastisk SMUK mave, gid jeg så sådan ud, da jeg var gravid!

Anmeld

15. november 2010

oo

så sidder lebben og savler igen du er sååååå lækker!!!

jeg hepper på den 14. januar - og GLÆDER mig til at læse FB

Anmeld

21. november 2010

Tina2

Du er da total hottie!!!!  Smuk mave, skal love for den vokser nu:-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.