Nu mænger jeg mig her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

ivfmarie

jeg har ellers stædigt holdt fast ved Netbaby.dk (selvom jeg har snust lidt her på siden også). Men nu har NB været nede i 4-5 dage - og jeg har total cyber-mg abstinenser, så her kommer jeg så.
Jeg er: Mor til Freja fra juli 05, og Malte fra juli 07. Gift på 5.år med Casper. Uddannet bioanalytiker, og skal efter barsel(1/4) starte som cytobioanalytiker på Ålborg Sygehus.

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Mie A

Hejsa Marie

Velkommen til.
Ja, jeg var selv med på netbaby, men gad ikke så meget til sidst da siden var aaaaalt for laaaaangsom!
Kan du ikke bare logge de andre tøser med herover?? Der var jo altid godt gang i juli 07 gruppen på netbaby.

Knus Mie

Anmeld

18. februar 2008

Tut

Melder mig til gruppe "tidliger Netbaby'er" Tu

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

hej med jer to
velkomme til. Håber vi kan få nogle gode debatter sammen med jer:D

Knus sidsel

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

jeg har ellers stædigt holdt fast ved Netbaby.dk (selvom jeg har snust lidt her på siden også). Men nu har NB været nede i 4-5 dage - og jeg har total cyber-mg abstinenser, så her kommer jeg så.
Jeg er: Mor til Freja fra juli 05, og Malte fra juli 07. Gift på 5.år med Casper. Uddannet bioanalytiker, og skal efter barsel(1/4) starte som cytobioanalytiker på Ålborg Sygehus.

Marie

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

hey marie....
du ved jeg er med dig, syntes godt nok det andet er alt for galt!
jeg håber vi kan samles alle sammen herinde, og at der kan blive lidt plads til os her, uden vi fylder for meget.
hov jeg kan se den skriver mit navn som Trine istedet for loggidut, det må jeg hellere få rettet....
stort knus fra sloggi...som lige fortsætter med at kalde sig sloggi, istedet for loggi...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.