Stolt af mig selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Kloster

Hej.

altså bare fortælle jer, hvor stolt af mig selv, jeg er...

Jeg har jo haft en fiberskade af mit løb. Holdt atille med løb i mange uger. Har trænet mig laaaaangsomt op igen, men slet ikke hverken i tid ell distance som jeg var før.

Men så her for 1½ uge siden begyndte jeg at løbe intervalløb meget kort på løbebånd + at når jeg alligevel var i motionscenteret, brugte jeg også de andre maskiner.

Målet var/ er at løbe interval 2 x ugen i motionscenter også tage distance en af dagene i weekenden.

Nå men så her i går skulle jeg så cruise  Den længste rute jeg lige har her omkring min bopæl er 8½ km. Den valgte jeg... Kunne jo altid gå noget af vejen. Men men men... Jeg løb sgu hele vejen...

jeg løb alle 8½ km!! Ikke en fin tid, men jeg løb... Og da der var ca 1½ km tilbage, tænkte jeg: Kunne sagtens have taget de sidste 1½ km op til de 10 km.

Så langt har jeg aldrig løbet før. Ruten på de 8½ km har været et delmål for mig. Men er så blevet et langsigtet delmål pga skaden. Som jeg forresten intet mærkede til.

Kan godt mærke mine ben har ydet noget i går, men har ikke ondt ell noget.

Ihh hvor er jeg stolt af mig selv.... 8½ km løb...

Ville bare dele min stolthed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

CamillaT89

Kloster skriver:

Hej.

altså bare fortælle jer, hvor stolt af mig selv, jeg er...

Jeg har jo haft en fiberskade af mit løb. Holdt atille med løb i mange uger. Har trænet mig laaaaangsomt op igen, men slet ikke hverken i tid ell distance som jeg var før.

Men så her for 1½ uge siden begyndte jeg at løbe intervalløb meget kort på løbebånd + at når jeg alligevel var i motionscenteret, brugte jeg også de andre maskiner.

Målet var/ er at løbe interval 2 x ugen i motionscenter også tage distance en af dagene i weekenden.

Nå men så her i går skulle jeg så cruise  Den længste rute jeg lige har her omkring min bopæl er 8½ km. Den valgte jeg... Kunne jo altid gå noget af vejen. Men men men... Jeg løb sgu hele vejen...

jeg løb alle 8½ km!! Ikke en fin tid, men jeg løb... Og da der var ca 1½ km tilbage, tænkte jeg: Kunne sagtens have taget de sidste 1½ km op til de 10 km.

Så langt har jeg aldrig løbet før. Ruten på de 8½ km har været et delmål for mig. Men er så blevet et langsigtet delmål pga skaden. Som jeg forresten intet mærkede til.

Kan godt mærke mine ben har ydet noget i går, men har ikke ondt ell noget.

Ihh hvor er jeg stolt af mig selv.... 8½ km løb...

Ville bare dele min stolthed

Hvor er det flot! Forstår godt, du er stolt!

Ih, gid jeg dog kunne få taget mig sammen til at komme ud og løbe selv! 

Anmeld

15. november 2010

Tina2

Du er super sej, Janne, hvor er det skide godt klaret!!!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.